کد خبر: 280600
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۶:۱۴:۲۶
| |

مسی دیدار با مراکش را از دست داد

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل مصدومیت نمی‌تواند این تیم را برابر مراکش همراهی کند.

مسی دیدار با مراکش را از دست داد
کد خبر: 280600
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۶:۱۴:۲۶

اعتمادآنلاین| تیم ملی آرژانتین شب گذشته (جمعه) در دیداری دوستانه با حضور لیونل مسی با نتیجه 1-3 مغلوب تیم ونزوئلا شد و طبق اعلام فدراسیون فوتبال آرژانتین، مسی نیز پس از پایان بازی از ناحیه کشاله ران احساس درد داشته است و به همین دلیل و برای آن که مصدومیتش بدتر نشود در دیدار دوستانه این تیم برابر مراکش بازی نخواهد کرد.

البته با وجود این که مسی در دیدار دوستانه روز سه شنبه تیم ملی کشورش مقابل مراکش غایب خواهد بود او مشکلی برای همراهی بارسلونا برای مسابقه هفته بعد در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول نخواهد داشت.

مسی که پس از جام جهانی 2018 روسیه در بازی‌های ملی به میدان نرفته بود، برابر ونزوئلا بازی کرد و در دقایقی نیز نشانه‌هایی از فاتح چند توپ طلا را به نمایش گذاشت، اما در نهایت نتوانست مانع شکست تیم ملی کشورش شود.

لوئیس اسکالونی مربی آرژانتین در این باره گفت: "ما از این شکست چیز‌های زیادی یاد گرفتیم. موقعیت‌هایی که ما ایجاد کردیم عمدتا به دلیل حضورمسی بود. این بازی به ما کمک کرد تا ببینیم که [دیگران]در کنار مسی چطور بازی می‌کنند. "

ونزوئلا در 23 دیدار قبلی تنها یک بار آرژانتین را شکست داده بود، اما آن‌ها این بار آن‌ها عالی بودند.

رافائل داودامل، سرمربی ونزوئلا پس از مسابقه گفت که به دلیل وضعیت سیاسی که تیم را احاطه کرده است، از سمت خود کناره گیری می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها