کد خبر: 280647
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ۱۰:۰۰:۲۳
| |

وزیر راه و شهرسازی:

سیل گلستان بی‌سابقه بود/ پیش‌بینی‌ها با فرضیات فعلی اعتبار ندارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد، سیل گلستان با این دبی آب در این منطقه سابقه تاریخی ندارد؛ بنابراین هرجا پل و آبرفتی که در این منطقه پیش‌بینی کردیم با مفروضات فعلی اعتبار ندارد و باید پل و آبرفت‌ ها را با مفروضات جدید بازبینی کنیم.

سیل گلستان بی‌سابقه بود/ پیش‌بینی‌ها با فرضیات فعلی اعتبار ندارد
کد خبر: 280647
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ۱۰:۰۰:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: نخستین اطلاعیه جوی 23 اسفند ماه برای مسئولان استان فرستاده شده بود و برای روز سه‎شنبه نیز ورود سامانه جدید هشدار داده شد.

وی افزود: باید سازوکار پیشگیری داشته باشیم و آمادگی مقابله با حوادث و تمهیدات لازم از جمله زهکشی و لایروبی رودخانه‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

اسلامی بیان کرد: به دلیل آنکه بستر رودخانه توان انتقال حجم این سیلاب را نداشته، منجر شده که آب از بستر رودخانه‌ها طغیان کند و به بخش‌های مختلف از جمله راه‌ها، پل‌ها، مزارع کشاورزی و منازل مردم خسارت وارد شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: تلفنی به همه مسئولین تاکید کردم که هر کاری برای جلوگیری از نفوذ آب به منازل مردم نیاز است را انجام دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها