کد خبر: 280798
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۰۹:۳۲:۵۷
| |

رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور هشدار داد:

مردم به استان‌های گرفتار سیل سفر نکنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: اکنون وضعیت نیمه بحرانی در کل کشور حاکم است و امروز روز مناسبی برای سفر نیست، مردم حتی الامکان از سفر به استان ها بویژه استان های سیلابی پرهیز کنند.

مردم به استان‌های گرفتار سیل سفر نکنند
کد خبر: 280798
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۰۹:۳۲:۵۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ نادر رحمانی از هموطنان درخواست کرد به هشدارها و تذکرات پلیس و سایر مسئولان توجه کرده و این توصیه ها را جدی بگیرند و از سفر به استان های سیلابی به شدت پرهیز کنند.


وی اضافه کرد: اکنون در جاده های اصلی تردد وسائل سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع شده و جاده ها لغزنده است و احتمال سیلاب و تصاف وجود دارد، براین اساس هموطنان باید با سرعت مجاز رانندگی کرده و از سرعت بپرهیزند.


سرهنگ رحمانی گفت: اکنون برخی از محورهای برف گیر در استان های لرستان، خوزستان، چهار و محال بختیاری،کرمانشاه و کرمان مسدود است بر این اساس هموطنان از سفر به این استان ها تا مساعد شدن شرایط جوی پرهیز کنند.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی، گفت: اکنون در استان های اردبیل(اکثر جاده ها)،آذربایجان شرقی( اهر-تبریز)،آذربایجان غربی (تمرچین)، همدان( ملایر-اراک)، گیلان (اسالم-خلخال) و اصفهان(جاده های داران-الیگودرز و میمه - دلیجان) بارش برف گزارش شده است.


سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در استان های آذربایجان غربی، سمنان، همدان، لرستان، مرکزی، بوشهر، چهار محال و بختیار، خراسان رضوی، فارس، گیلان، اصفهان، مازندران، خراسان شمالی، گلستان، ایلام، کهگیلویه بویراحمد، کرمان و یزد (اکثر جاده ها)بارش باران گزارش شده است.


وی اضافه کرد: در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، همدان، زنجان، کردستان و اصفهان (ارتفاعات) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده لذا هموطنان در صورت تردد در مسیر این جاده ها حتما از مه شکن استفاده کرده و فاصله جانبی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها