کد خبر: 280824
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۱:۲۲:۵۶
| |

مسافران هوایی پیش از عزیمت با اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها تماس بگیرند

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران و بروز سیل در برخی از استان‌های کشور، مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره 199 یا اطلاعات پرواز آن فرودگاه تماس بگیرند.

مسافران هوایی پیش از عزیمت با اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها تماس بگیرند
کد خبر: 280824
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۱:۲۲:۵۶

اعتمادآنلاین| اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور حاکی از آن است که در روزهای ششم و هفتم فروردین احتمال بارش برف و باران و وقوع سیل وجود دارد، بنابراین به مسافران توصیه شده است پیش از عزیمت با شماره تلفن 199 یا اطلاعات پرواز فرودگاه مربوطه تماس و در جریان احتمال تاخیر یا لغو پروازها قرار بگیرند.


هواشناسی برای امروز ( سه شنبه) پیش بینی کرد که شاهد بارش باران و وقوع سیلاب در استان های یزد، کرمان، قم، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قزوین، البرز و تهران باشیم و چهارشنبه(هفتم فروردین) نیز احتمال سیل در خراسان شمالی و هرمزگان وجود دارد.


هواشناسی پیشتر اعلام کرد: از ابتدای بهار سال 98 چند سیستم بارشی در بخش‌های مختلف کشور فعالیت داشتند که باعث بارش شدید و وقوع سیلاب در استان‌های گلستان و مازندران شد.


همچنین از بعدازظهر دوشنبه پنجم فروردین سیلاب در شهر شیراز جاری شد و علاوه بر استان‌ فارس، استانهای بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و لرستان نیز امروز و فردا تحت تاثیر بارش های گسترده قرار خواهند داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها