کد خبر: 280910
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۰۹:۰۸:۳۹
| |

پیکرهای 4 جانباخته سیل شیراز به شهرشان منتقل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: پیکرهای چهار تن از هموطنان جانباخته در سیل پنجم فروردین شیراز برای خاکسپاری به زادگاه آنها در کرج و ساری منتقل شد.

پیکرهای 4 جانباخته سیل شیراز به شهرشان منتقل شد
کد خبر: 280910
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۰۹:۰۸:۳۹

اعتمادآنلاین| رحیم آزادی افزود: پیکرهای چهار تن دیگر از جانباختگان این حادثه که اهل شهرستان مرودشت هستند نیز به این شهر واقع در 45 کیلومتری شمال شیراز انتقال یافت.


وی اظهار داشت: پیکرهای چهارتن از جانباختگان حادثه که اهل شهرستان شیراز هستند نیز امروز چهارشنبه هفتم فروردین ماه در دارالرحمه این شهر برگزار می شود.


پیش از این، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه که به نمایندگی از هیات دولت برای بررسی ابعاد سیل شیراز به فارس سفر کرد، از لزوم انتقال رایگان اجساد به شهرهای مورد نظر سخن گفت و ادامه داد: این خانواده‌ها نباید به جز مصیبتی که دیده اند دغدغه دیگری داشته باشند و به همین جهت تنخواه مورد نیاز این اقدامات در اختیار رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس قرار خواهد گرفت.


سیل ناگهانی که پنجم فروردین در دروازه قرآن شیراز رخ داد، بنا بر اعلام اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، موجب کشته شدن 18 نفر و مصدومیت شماری از هموطنان شد.


این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت که خسارات جانی و مالی در پی داشت.


آبگرفتگی منازل و معابر شیراز در پنجم و ششم فروردین به برخی واحد های مسکونی و تجاری این شهر خسارت وارد کرد. سامانه بارشی که آبگرفتگی و سیلاب را در پی داشت، شامگاه سه شنبه از فضای استان فارس خارج شد.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس شامگاه سه شنبه به ایرنا گفت: در جریان وقوع سیل در شیراز به ویژه در دروازه قرآن و محله سعدی 107 نفر مصدوم شدند.


دکتر محمد جواد مرادیان افزود: تعداد قابل توجهی از این مصدومان به شکل سرپایی مداوا و تعدادی نیز برای ادامه درمان به بیمارستان های نمازی، شهید رجایی، شهید دستغیب و شهید فقیهی منتقل شدند.


وی اظهار داشت: از مجموع مصدومان بستری شده در بیمارستان ها و مراکز درمانی شیراز هنوز 20 نفر بستری هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها