کد خبر: 280927
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۰:۲۲:۰۵
| |

بازشدن آسمان پاکستان به روی همه پروازها

روزنامه 'دیلی تایمز' پاکستان از گشوده شدن کامل آسمان این کشور به روی همه پروازهای بین المللی و از سرگیری پروازهای ناوگان هوایی مسافربری پاکستان به سراسر این کشور خبر داد.

بازشدن آسمان پاکستان به روی همه پروازها
کد خبر: 280927
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۰:۲۲:۰۵

اعتمادآنلاین| این نشریه به نقل از سازمان هواپیمایی مسافربری پاکستان نوشته است ، با از سرگیری پروازها در سراسر کشور، آسمان پاکستان به طور کامل به روی همه پروازها گشوده شد.


طبق اعلام این سازمان، دو پرواز روز سه شنبه از لاهور به اسلام آباد و پروازهایی از کراچی به مولتان به موقع و طبق زمان بندی قبلی انجام شد و پروازهای بهاولپور، رحیم یار خان و دره غازی خان نیز از سرگرفته شد.


پروازهای سیلکوت نیز پس از مرمت فرودگاه سیلکوت و آماده کردن باند پرواز، از 28 مارس مصادف با 8 فروردین ماه جاری از سرگرفته خواهد شد.


در پی حمله انتحاری گروه تروریستی جیش محمد مستقر در پاکستان به نظامیان هند در پولواما و کشتن 40 تن از نظامیان هند ، این کشور بمبارانی تلافی جویانه را علیه پایگاه این گروه در خاک پاکستان انجام داد که این حمله سرآغاز درگیری های نظامی بین دو کشور شد.


پاکستان از در همین ارتباط از 27 فوریه مصادف با 8 اسفند ماه سال قبل آسمان خود را به روی همه پروازها بست و فرودگاه های کشور را برای مقطعی چند روزه تعطیل کرد که با کاهش تنش ها به تدریج بخش هایی خطوط هوایی را فعال ساخته بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها