کد خبر: 280967
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۴:۱۰:۳۶
| |

عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد:

کشف یک تن و 400کیلو مواد افیونی در هرمزگان

عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و 400 کیلو انواع موادمخدر و دستگیری 50 سوداگر مرگ از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در استان خبر داد.

کشف یک تن و 400کیلو مواد افیونی در هرمزگان
کد خبر: 280967
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۴:۱۰:۳۶

اعتمادآنلاین| عباسعلی بهدانی فرد، جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی "رودان، حاجی آباد، بندرلنگه، بندرخمیر" در اجرای طرح های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح نوروزی موفق شدند ،8 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و 50 تن از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و 400 کیلو موادمخدر کشف شده است اظهار داشت: از این میزان کشفیات یک تن و 240 کیلوگرم تریاک، 159 کیلوگرم حشیش و یک کیلوگم هروئین است.

بهدانی فرد تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تعداد یک هزار و 300 نفر معتاد متجاهر از سطح معابرجمع آوری که پس از غربالگری 360 نفر جهت درمان تحویل سامان سرا شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها