کد خبر: 280979
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۸:۰۸:۴۹
| |

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد:

امسال نوروزگاه ها بسیار متنوع تر از سال گذشته هستند

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال نوروزگاه‌ها بسیار متنوع‌تر از سال گذشته هستند.

امسال نوروزگاه ها بسیار متنوع تر از سال گذشته هستند
کد خبر: 280979
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۸:۰۸:۴۹

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: امروز بازدیدی از نوروزگاه بلوار کشاورز داشتم اما قصد اولیه بازدید ازنوروزگاه شهرری بود که بدلیل ترافیک مرکزی شهر تهران و کندی حرکت از نوروزگاه بلوار کشاورز بازدید کردم.

وی ادامه داد: در این بازدید محمدرضا جوادی یگانه، ابوالفضل رفیع و مسئولان 40 نوروزگاه حضور داشتند و توضیحاتی در خصوص برنامه‌های نوروزگاه‌ها که از سوم تا دهم فروردین از ساعت 3 و نیم تا 8 شب برگزار می‌شود، ارائه کردند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نوروزگاه بلوار کشاورز نسبت به سال گذشته پررونق‌تر و متنوع‌تر بود، گفت: در این نوروزگاه موضوعات مختلفی برای شهروندان پیش بینی شده از جمله کارهای دستی، هنری، نمایشی، ورزشی و همچنین پذیرایی مختصری نیز از شهروندان تهرانی می‌شود که این نوروزگاه‌ها دو سه ساعت از وقت بازدید کنندگان را به راحتی پر می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: فضاهای مفرح خوبی برای سرگرمی مردم فراهم شده به ویژه در زمانی که به دلیل حوادث اخیر مردم کمتر در جاده‌ها حضور دارند و برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند اوقات خوشی برای شهروندان ایجاد کند.

وی اضافه کرد: آنچه بیش از همه قابل تأمل است تنوع برنامه‌های فرهنگی و مفرح در نوروزگاه‌هاست که قطعاً برای شهروندان و گردشگران جذابیت دارد.

هاشمی با اشاره به بازدید از چند رود دره تهران گفت: خوشبختانه شهرداری تسلط خوبی بر رود دره‌ها دارد و پیش بینی می‌شود بارندگی‌هایی که برای اوایل هفته آینده پیش بینی شده مشکلی برای پایتخت ایجاد نکند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها