کد خبر: 280981
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۸:۴۱:۰۲
| |

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری:

دولت سیل زدگان گلستان را تنها نمی گذارد

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری گفت: دولت با وجود مشکلات مالی، سیل زدگان گلستان را تنها نمی گذارد و پشتیبانی کامل برای جبران خسارت آنان را انجام خواهد داد.

دولت سیل زدگان گلستان را تنها نمی گذارد
کد خبر: 280981
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۸:۴۱:۰۲

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان بیان کرد: دولت برای جبران بخشی از خسارت های سیل تاکنون 150‌ میلیارد ریال به صورت تنخواه در اختیار استان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت مصمم است با اعطای تسهیلاتی مانند کمک های بلاعوض و وام های کم بهره و بلند مدت از مردم سیل زده گلستان حمایت کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: هیات دولت در جلسه صبح امروز همچنین برای جبران خسارت وارد شده به حوزه کشاورری و دامداری تصمیماتی گرفته که به زودی ابلاغ می شود.

نوبخت ادامه داد: بخش دیگر کمک‌ ها مربوط به واحدهای صنعتی است که به صورت کمک بلاعوض و تسهیلات در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

معاون رئیس جمهوری گفت: رفع مشکلات زیرساخت ها و بازسازی مناطق سیل زده در دستور‌ کار جدی دولت است اما در شرایط فعلی کمک به رفع کامل آبگرفتگی شهرها و مناطق مسکونی و سپس برآورد دقیق خسارت ها در اولویت قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها