معاون پارلمانی رئیس جمهور:

فرهنگ بیمه را باید در ترویج دهیم

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فرهنگ بیمه را باید در کشور ترویج دهیم.

فرهنگ بیمه را باید در ترویج دهیم
کد خبر: 281106
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۹ ۱۰:۳۰:۱۵

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از وضعیت خسارت و آسیب‎های وارده ناشی از سیل اخیر به شهرهای معمولان و پلدختر اظهار کرد: در سفر به این استان نقاط متعددی را دیدیم که در جریان سیل ابنیه جاده‎ای در مسیرهای مختلف آسیب دیده و تعدادی از پل‎های اصلی نیز تخریب شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از پل‎های مسیرهای روستایی نیز تخریب شده است، افزود: در بعضی جاها برای آنها جایگزین درنظر گرفته شده که ممکن است برای روستاییان زحمت زیادی داشته باشد.

امیری تصریح کرد: البته در بعضی قسمت‎ها نیز ارتباط قطع است که با تدبیر مسئولین محلی، اهالی روستا به جای دیگری منتقل شدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همچنین سیل و آبی که از رودخانه برگشته به خانه و وسایل مردم در روستاها و شهرهای حاشیه رودخانه آسیبهایی وارد کرده است.

وی ادامه داد: در شهرستان پلدختر نیز دیواره ساحلی در چند نقطه شکسته و از بین رفته است اما مسئولین به موقع تدبیر کردند و جلوی خسارت گرفته شد.

امیری با تقدیر از استاندار بیان کرد: دکتر خادمی با احساس مسئولیت در استان حضور داشته و خود در صحنه بودند و موضوع سیل که می‎توانست خسارات زیادی را وارد کند خیلی خوب مدیریت شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: لرستان خسارت جانی یا تلفات جانی چشمگیری ندارد که امتیاز بزرگی است و همکاری نمایندگان با مسئولین و مردم که به اخطارها توجه کردند حجم خسارات را کاهش داد که جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه تدابیر در استان موضوع سیل را مدیریت کرد، ادامه داد: دولت در کنار مردم خواهد بود و آنان را تنها نمی‎گذارد.

امیری خاطرنشان کرد: لرستان همواره سهم خیلی زیادی را در انقلاب و جنگ تحمیلی داشته و رزمنده‎های رشیدی تقدیم نظام کرده است. دولت با تمام وجود در کنار مردم است و به تناسب منابع خسارات وارده به آنان را جبران می‎‎کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در کشور فرهنگ بیمه کردن را باید ترویج کنیم، گفت: در جلسه هیئت دولت گزارشاتی که از مشاهدات استان داشتیم را ارائه خواهیم داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها