کد خبر: 281136
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۹ ۱۴:۳۹:۰۷
| |

کشف 274 تن گوجه فرنگی قاچاق در مریوان

سرهنگ حیدری، فرمانده انتظامی مریوان از کشف و ضبط 274 تن گوجه فرنگی قاچاق در مرز باشماق این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله با 11 دستگاه کامیون حمل می شد.

کشف 274 تن گوجه فرنگی قاچاق در مریوان
کد خبر: 281136
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۹ ۱۴:۳۹:۰۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ سلمان حیدری روز جمعه در مصاحبه‌ای اظهار کرد: با درایت و هوشیاری ماموران انتظامی مریوان و همکاری نیروهای گمرک مرز باشماق، 11 دستگاه کامیون کشنده یخچال دار حاوی گوجه فرنگی متوقف شدند.


وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و استعلام لازم مشخص شد که این گوجه فرنگی ها بر خلاف مدارک از نوع بوته ای و گلخانه ای بوده و صادرات این محصول با توجه به نیاز بازار داخلی ممنوع است.


فرمانده انتظامی مریوان یادآور شد: گوجه فرنگی های قاچاق از شهرهای جنوبی و مرکزی کشور بارگیری شده و سودجویان قصد انتقال این محموله را به خارج از کشور داشتتند.


سرهنگ حیدری اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی کامیون های حمل گوجه فرنگی توقیف و روانه پارکینگ شدند و در این راستا پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و برخورد با متخلفین به مراجع قضایی ارجاع شد.


وی تاکید کرد: ارزش ریالی محموله توقیفی توسط کارشناسان گمرک بیش از هفت میلیارد و 925 میلیون ریال برآورد شده است.


فرمانده انتظامی مریوان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید گفت: مقابله با قاچاق کالا و ارز یکی از اقدامات مهم و و تاثیر گذار در راستای اجرایی شدن این شعار و حمایت از تولید داخلی است.


به گزارش ایرنا، شهرستان مریوان با 153 هزار نفر جمعیت در فاصله 120 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها