توضیح بهنوش بختیاری درباره حواشی فضای مجازی

بهنوش بختیاری درباره بازی در سریال «برسر دوراهی»که یک ملودرام اجتماعی است، می‌گوید: ایفای نقش در این سریال برایم بسیار دشوار بوده است. پیشنهادات طنز زیادی برای هر سکانس داشته‌ام که همه به دیوار خورده‌اند. چرا که این کار طنز نیست و من به بازی شیرین عادت دارم.

توضیح بهنوش بختیاری درباره حواشی فضای مجازی
کد خبر: 281187
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۰ ۱۲:۱۵:۵۱

اعتمادآنلاین| درباره حضورش در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا گفت: علت اینکه بیشتر در کارهای نوروزی حضور دارم این است که عاشق نوروز هستم. وقتی حال و هوای مردم شیرین می‌شود حال و هوای من هم خوب می‌شود. این سریال پنجمین کار نوروزی من است. از سریال «دارا و ندار»، «چهار چرخ»، «جایزه بزرگ» مهران مدیری گرفته تا «مسیر انحرافی» و سریال «خوب، بد، زشت» آقای منوچهر هادی که کار جذابی برای من بود. اما این سریال جدی است و ایفا نقشی جدی برایم سخت است چراکه عادت به بازی‌های شیرین دارم.

او با بیان اینکه جنس کار بر سر دوراهی مستند و رئال گونه است، گفت: تاکنون کار جدی نکرده بودم اما باید بگویم تجربه خوبی برایم بوده است. همچنین اینکه آقای توفیقی جسارت دارد و ژانرهای مختلف را تجربه می‌کند برایم جالب است.

این بازیگر سپس با بیان اینکه حال و هوای سریال بر سر دوراهی او را به یاد قدیم‌ها می‌اندازد، گفت: این سریال برایم یک نوستالژی است. ماجرای عشق و پول هیچگاه قدیمی نمی‌شود. تلاش ما بر این بوده است از دیالوگ‌های تکراری و کوچه بازاری فرار کنیم. این سریال من را به یاد حال و هوای قدیم می‌اندازد. معمولاً در کارهای جدید کمتر از این جنس لوکیشن‌ها استفاده می‌شود. قدیمی بودن این خانه من را به یاد سریال‌های خیلی قدیمی‌تر می‌اندازد. همچنین پوسترهای کار و تبلیغات کار شبیه به فیلم‌های قدیمی است. از روز اول که عنوان این سریال را شنیدم برایم سوال برانگیز بود که چقدر قدیمی است.

بختیاری در بخش دیگری از گفت‌وگو درباره همکاری با بهرنگ توفیقی و حامد عنقا که به سال‌ها پیش برمی‌گردد، توضیح داد: با آقای توفیقی از 20 سال پیش آشنا بودیم. در یکی از کارها از جمله کار «مزه خوب کودکی» منشی صحنه آقای بهرنگ توفیقی و همچنین در سریال «مسیر انحرافی» به عنوان بازیگر حضور داشتم. آقای عنقا هم نجات دهنده من در بازیگری است. در یکی از کارها با ایشان همکاری و به عنوان منشی صحنه حضور داشتم. در آن کار بود که پیشنهاد مجموعه «خانه به دوش» به من شد و زمانی که من این پیشنهاد را به ایشان مطرح کردم در نهایت گذشت و با مسئولیتی که داشتند به من گفتند شما برو و من کارت را انجام می‌دهم و آن سریال یکی از قشنگ‌ترین کارهای آن سال‌ها شد.

این بازیگر درباره پوشش خود در قالب سریال‌های تلویزیونی که تفاوت بسیاری با واقعیت و پوشش ظاهری خودش دارد، گفت: به هر حال ما بنا به قانون تلویزیون این پوشش را داریم و حجاب باید کاملاً رعایت شود و لباس‌هایمان باید کاملاً موجه باشد. در تلویزیون ما نمی‌توانیم طراح خاص داشته باشیم و تفاوت کاراکترها معمولاً مشخص نیست. در واقع تفاوت کاراکترهای پولدار با غیر پولدار معمولاً با یک گردنبند نشان داده می‌شود و نمی‌شود کاری کرد.

این بازیگر در بخش پایانی گفت‌وگوی خود درباره حضور در فضای مجازی و حواشی که برایش به دنبال داشته نیز، گفت: دلم می‌خواهد که دیگر کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشم. البته به من می‌گویند تو ساده‌دلانه حرف می‌زنی و برخی از مردم حرف‌هایم را متوجه نمی‌شوند. آخرین بار نیز حاشیه‌ای برای من پیش آمد همین مساله مربوط به گرانی گوشت بود که مورد هجمه قرار گرفتم و خودم ناراحت شدم که چرا نتوانستم منظورم را به درستی به مردم برسانم چرا که تمام حرف من این بود که در درجه اول انرژی مثبت به مردم بدهم. این حواشی باعث شد که به هیچ عنوان دیگر مطلبی از خودم در فضای مجازی منتشر نکنم و حتی از جشنواره جام جم هم انصراف دادم. بنابراین تصمیمات جدیدی در سال جدید دارم و می‌خواهم فکری به حال فضای مجازی بکنم چرا که بیشتر به من ضرر رسانده است تا سود. وقتش است که کمی کناره‌گیری کنم و ترجیح دهم فقط بازی کنم.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها