کد خبر: 281215
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۰ ۱۴:۴۳:۱۷
| |

احتمال وقوع سیلاب در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد که با ورود سامانه بارشی به این استان طی دو روز آینده، در برخی از مناطق آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

احتمال وقوع سیلاب در استان بوشهر
کد خبر: 281215
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۰ ۱۴:۴۳:۱۷

اعتمادآنلاین| پیام مساعدی ادامه داد: از امروز با ورود سامانه جدید بارشی به غرب و جنوب غرب کشور به تدریج بر میزان ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر افزوده خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری در مناطقی از استان‌های همجوار (خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس) و همچنین احتمال تشدید بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان بوشهر، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها از یکشنبه شب تا اواخر روز دوشنبه دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم برای جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی انجام شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: با افزایش و تقویت ناپایداری‌های جوی در روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی می‌شود علاوه بر وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق، سرعت وزش باد نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.

وی ابراز داشت: با توجه به وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای و در پی آن تلاطم شدید دریا به ویژه در عصر یکشنبه تا اواخر روز سه شنبه، به دریانوردان خصوصاً مالکان شناورهای کوچک و تفریحی توصیه می‌شود در این مدت از ترددهای دریایی غیرضروری اجتناب نمایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها