در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال صورت پذیرفت؛

نخستین شکست خانگی صنعت نفت در سال 98

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به سود حریف اصفهانی خاتمه یافت.

نخستین شکست خانگی صنعت نفت در سال 98
کد خبر: 281362
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ ۱۷:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| دو تیم صنعت نفت آبادان و ذوب آن اصفهان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه دو بر یک به سود حریف اصفهانی به پایان رسید.

علی صفایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و آقایان محمدرضا مدیرروستا و محسن سلطانی وی را در امر قضاوت این دیدار یاری می‌کنند، جواد رحیم‌زاده و محمدرضا تارخ به عنوان دو داور اضافی این دیدار از پشت خط دروازه ها تیم داوری این دیدار را تشکیل می‌دهند.

صفایی در این دیدار، ماکومبا کانجی، وفا هخامنش، طالب ریکانی و رضا جبیره از صنعت نفت و هادی محمدی را از ذوب آهن با کارت زرد خود جریمه کرد.

هخامنش پس از ارتکاب دومین خطا در دقیقه 26 نیمه نخست، در دقیقه 29 این دیدار توسط داور کارت زرد دوم را دریافت و از زمین بازی اخراج شد، این بازیکن نخستین اخراجی نفتی‌ها در فصل جاری به‌شمار می‌شود.

تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، سیروان قربانی، عقیل شویعی کعبی، ماکومبا کانجی، طالب ریکانی(83" رضا جبیره)، میلاد جهانی، دی الیویرا فرانکو(84"فاخر تهامی)، مصطفی احمدی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی (83"محمدرضا غبیشاوی) و وفا هخامنش به میدان رفته است.

در مقابل نیز، علیرضا منصوریان با ترکیب محمد رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی (65"علیرضا چراغعلی)، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی فر، کریستین ایکودارو(91"نیما طاهری) ، محمدزبیر نیک نفس، مجتبی مقتدایی، حمید ملکی و امیرارسلان مطهری تیم خود را روانه جدال با صنعت نفت کرده است.

تیم ذوب آهن اصفهان ابتدا روی یک کار تیمی در ششمین دقیقه این دیدار توسط زبیر نیک نفس روی پاس امیر ارسلان مطهری به گل اول رسید، نیک نفس به واسطه سال‌ها حضور در تیم صنعت نفت از شادی پس از این گل ممانعت کرد، چند دقیقه بعد کانجی از صنعت نفت توانست تیمش را به گل مساوی برساند اما داور تخلف دست او را دید و ضمن مردود خواندن گل این بازیکن را با یک کارت زرد جریمه کرد.

کانجی در دقیقه 20 این دیدار بار دیگر شانس خود را برای باز کردن دروازه میهمان امتحان کرد که در این صحنه از پشت محوطه جریمه با یک ضربه آرام و با برخورد توپ به پای مدافعان ذوب آهن موفق شد صنعت نفت را به گل مساوی برساند.

سید محمدرضا حسینی در دقیقه 75 موفق شد ذوب آهن را با یک ضربه سر به دومین گل برساند.

در نیمه دوم این دیدار دو تیم موقعیت‌های مناسبی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند که هر یک با بی دقتی مهاجمان دو تیم از دست رفت.

صعنعت نفت آبادان با این نتیجه ششمین باخت خود را در فصل جاری به ثبت رساند و با کسب 21 امتیاز در مکان سیزدهم جدول باقی ماند و ذوب آهن نیز با 25 امتیاز دو پله بالاتر از صنعت نفت قرار گرفت.

نفتی‌ها روز جمعه 16 فروردین‌ماه در هفته بیست و چهارم میهمان تراکتورسازان در تبریز خواهند بود ذوبی‌ها نیز در خانه میزبان سپیدرود هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها