اعزام 800 جهادگر برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده

ستاد اجرایی فرمان امام برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده به سازماندهی 800 جهادگر همکار با این نهاد و اعزام 5 درمانگاه سیار سلامت احسان به این مناطق پرداخت.

اعزام 800 جهادگر برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 281518
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۳ ۱۴:۲۲:۲۰

اعتمادآنلاین| بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در پی بروز وضعیت بحرانی در مناطق سیل‌زده ایلام، لرستان و خوزستان، 6 پایگاه امدادرسانی در مناطق سیل‌زده راه‌اندازی کرد.

«امیرحسین مدنی» مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان در همین زمینه با بیان این‌که «ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با پشتیبانی این قرارگاه‌های مردمی فقط در 24 ساعت گذشته بیش از 150 هزار کنسرو، 100 هزار بطری آب معدنی، 5000 تخته پتو، 3000 کیلو خرما ، چادر، انواع چکمه و بادگیر و انواع لوازم بهداشتی به مناطق سیل زده خوزستان، ایلام و لرستان ارسال کرده است»، گفت: از امروز علاوه بر درمانگاه فعال در گمیشان استان گلستان، دو درمانگاه سیار سلامت احسان در استان خوزستان و دو درمانگاه سیار دیگر در استان لرستان پزشکان جهادی به بیماران این مناطق سیل‌زده خدمات دارویی و درمانی برای بیش از 50 هزار بیمار ارائه می‌دهند.

وی افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم‌اکنون بیش از 50 گروه فعال جهادی در مناطق سیل‌زده خوزستان، لرستان، ایلام و گلستان را با حضور بیش از 800 جهادگر سازماندهی کرده و مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

وی در پایان تاکید کرد: سازماندهی و پشتیبانی گروه‌های جهادی از روز 28 اسفند علاوه بر استان‌های مذکور در خراسان شمالی، مازندران، فارس و خراسان جنوبی نیز با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی کرده است و این خدمت‌رسانی تا عبور از شرایط بحرانی در استان‌های سیل‌زده ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها