کد خبر: 281606
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۴ ۱۲:۱۰:۲۰
| |

پیشنهاد عمانی‌ها به برادرزاده حشمت مهاجرانی

«فرهنگ مهاجرانی» مربی 32 ساله تنیس از پیشنهاد سه‌ساله عمانی‌ها به خود می‌گوید.

پیشنهاد عمانی‌ها به برادرزاده حشمت مهاجرانی
کد خبر: 281606
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۴ ۱۲:۱۰:۲۰

اعتمادآنلاین| مربی 32 ساله مشهدی تنیس که خیلی زود وارد دنیای مربیگری شد حالا با پیشنهاد سه ساله‌ای از تنیس عمان برای هدایت تیم ملی جوانان و یا رده سنی پایه این رشته روبه رو شده است.

این مربی که برادرزاده «حشمت مهاجرانی» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران است می‌گوید مربیگری در خانواده وی ذاتی است هرچند به صورت کاملاً اتفاقی هدایت دختر مربی خود را بر عهده گرفت و از آن پس پیشرفتش در مربیگری را به مراتب بیش از بازیکنی دید و تصمیم گرفت این حرفه را ادامه دهد.

فرهنگ مهاجرانی در خصوص سابقه تنیسی خود گفت: من از زمانی که در کالسکه بودم در زمین تنیس حضور داشتم. تا سال 1389 بازی می‌کردم و پس از آن مربیگری را خیلی زود شروع کردم. مربیگری من ذاتی است، عمویم حشمت مهاجرانی را همه می‌شناسند، مؤسس تیم ابومسلم بودیم و در ورزش سابقه زیادی داریم.

وی با اشاره به پیشنهاد جدید عمانی‌ها می‌گوید: چند رفت و آمد با مسئولان تنیس عمان داشتیم و گفتگوهایی نیز انجام شد. آخرین مذاکره ما نیز همزمان با دیدار دوستانه تیم فوتبال ایران و عمان در ورزشگاه سلطان قابوس با فحد الرئیسی که از مسئولان کمیته المپیک عمان و از اعضای AFC است، بود . مذاکرات ما در خصوص بحث مالی و بیمه همچنان ادامه دارد و در صورت توافق به مدت سه سال به همکاری با عمانی‌ها خواهم پرداخت.

مربی مشهدی تنیس در خصوص نحوه ارائه این پیشنهاد و آشنایی عمانی‌ها با مربیگری وی عنوان کرد: یکی از شاگردان پراستعداد من که خوشبختانه به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است در مسابقات المپیک آسیایی 2018 مثل همیشه خوش درخشید و همین موضوع تأثیر به سزایی در شروع این مذاکرات داشت و پس از آن من به عمان دعوت شدم تا مذاکراتی با هم داشته باشیم.

وی افزود: البته با وجود مجید شایسته در تنیس آسیا و این روزها حتی در جهان، دیگر حساب ویژه ای بر روی مربی‌های ایرانی در آسیا باز می‌کنند. حضور افرادی مثل او برای تنیس ایران واقعاً مایه مباهات است و شخصیت قابل توجه‌ای به ما در فدراسیون تنیس آسیا داده است.

وی ادامه داد: بیشتر تمرکز عمانی‌ها در پیشنهاد ارائه شده به من کار با عبداله تنیسور 18 ساله عمانی است. آنها می‌خواهند این استعداد جوانشان در ITF پیشرفت داشته باشد. البته من را سر تمرین سه گروه سنی بردند، نبهانی یک مربی اندونزیایی داشت، 5 مربی از چک برای تیم ملی زیر 10 سال آنها وجود داشت و همه چیز برنامه دقیقی داشت. من برنامه سه ساله‌ام را برای گروه جوانان و همچنین سنین پایه به آنها ارائه دادم و مذاکرات نهایی ما در حال انجام است.

مهاجرانی در خصوص امکانات تنیس عمان عنوان کرد: امکانات آنها بسیار خوب است. 8 زمین تمرین در ورزشگاه سلطان قابوس با تمام امکانات وجود دارد که بسیار عالی است. عمانی‌ها یک فراخوان کلی داده بودند که علاقه مندان زیر 10 سال تنیس تست بدهند و در صورت استعداد داشتن تا ابد به صورت رایگان تنیس کار کنند.

وی در خصوص مشکل تنیس ایران بیان کرد: مشکل تنیس ما فقط کمبود مسابقه است. در چند سال گذشته با همت آقای صدری به صورت مرتب رقابت‌های فیوچرز برگزار می‌شد، از کنار وی خیلی افراد پیشرفت کردند اما در پایان او نیز بنا به دلایلی توانایی ادامه همکاری را نداشت.

مربی مشهدی تنیس خاطرنشان کرد: در پایان می‌خواهم از عموی خودم حشمت مهاجرانی که واقعاً در زمینه مربیگری درس‌های زیادی در طی این سال‌ها به من داده است تشکر کنم. اینها مواردی بود که در هیچ کلاس درسی نمی‌توانستم یاد بگیرم. امیدوارم وی همیشه سلامت و شاد باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها