کد خبر: 281663
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ ۱۲:۱۶:۰۶
| |

سومین «وکاپلا» در راه است

اعضای گروه آوازی تهران درصدد هستند سومین آلبوم خود را منتشر کنند.

سومین «وکاپلا» در راه است
کد خبر: 281663
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۵ ۱۲:۱۶:۰۶

اعتمادآنلاین| گروه آوازی تهران که پیش از این دو آلبوم "وکاپلا" و "وکاپلا 2" را روانه بازار کردند، به فکر تهیه یک آلبوم موسیقی جدید است.

اعضای این گروه با وجود اینکه فکر می‌کنند در حال حاضر ناشران راغب به تولید آلبوم موسیقی نیستند، درصدد هستند در شرایط مناسب سومین آلبوم خودشان را منتشر کنند.

گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو، فعالیتش را سال 1384 آغاز کرد. این گروه شامل خواننده‌هایی در چهار بخش صدایی سوپرانو، آلتو، تنور و باس است.

این گروه که در طول 13 سال گذشته اجراهای متعددی در قالب کنسرت‌های عمومی و همچنین جشنواره‌های داخلی و خارجی برگزار کرده، در حال حاضر برای اجرا در کنسرت‌های برون‌مرزی با مشکل اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند.

میلاد عمرانلو، سرپرست گروه آوازی تهران معتقد است اغلب فستیوال‌‌های خارجی مبلغ کمی را به عنوان تنخواه به مدعوین می‌دهند و از طرفی سفر اروپایی با یورو پانزده هزار تومانی برای هر شخص هزینه زیادی در برخواهد داشت.

نکته قابل توجه در مورد گروه آوازی تهران این است که در این گروه هیچ سازی نواخته نمی‌شود و اعضای آن تمام صداها را با دهان خود در می‌آورند و همین خلاقیت باعث شده آثار آنها مورد توجه علاقه‌مندان قرار بگیرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها