کد خبر: 281786
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۰:۱۸:۲۵
| |

مربی ارشد تیم ملی جودوی ایران:

اتکای جودو دیگر به چند نفر نیست

مربی ارشد تیم ملی جودوی ایران با بیان اینکه تمرینات تیم ملی در شرایط خوبی پیگیری می‌شود، گفت: جودوی ایران پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم در هر وزن جودوکاران طراز اول داشته باشیم.

اتکای جودو دیگر به چند نفر نیست
کد خبر: 281786
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۰:۱۸:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ مسعود خسروی‌نژاد درباره آخرین وضعیت تیم ملی جودو بزرگسالان ایران که در حال آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار دارد، اظهار کرد: 10 روز است که کادر فنی جدید کار خود را آغاز کرده و خوشبختانه فضای تمرینات تیم ملی با توجه به تمامی داشته‌های‌مان و دادن انگیزه به آن‌ها وارد فاز جدیدی شده و جودوکاران از فضای به وجود آمده ابراز رضایت دارند.

مربی ارشد تیم ملی جودوی ایران که بنا بر تصمیم فدراسیون تا رقابت‌های قهرمانی آسیا هدایت تیم ملی را بر عهده دارد، افزود: در این مدت اندک سعی کردیم علاوه بر بحث‌های انگیزشی، در مباحث بدنسازی، مسائل فنی و آموزشی به صورت ویژه تمرکز کنیم و حتی برای تک تک نفرات چه آن‌هایی که به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند و چه آن‌هایی که اعزام نمی‌شوند، ضمن نظارت دقیق، برنامه‌ریزی تمرینی داشته‌ایم. مربیان کره‌ای نیز در تمرینات حضور دارند و همگی برای کسب موفقیت و رساندن جودو به جایگاه شایسته‌اش تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر فقط بر روی 2 یا 3 جودوکار برای مدال‌آوری سرمایه‌گذاری شده است، گفت: جودوی ایران پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم به جای 2 یا 3 جودوکار در همه اوزان جودوکاران طراز اول و شانس کسب مدال در رویدادهای بین‌المللی را داشته باشیم. طبق درخواست فدراسیون و به دلیل زمان کم تا آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا، بلافاصله کار را آغاز کردیم و اگر عمری باشد و پس از این رویداد در خدمت تیم ملی باشم قطعاً جودوی ایران را از بحث تمرکز بر 2 یا 3 جودوکار خارج می‌کنم. امثال سعید ملایی، بریمانلو و محجوب از افتخارآفرینان جودوی ایران هستند و قطعاً توجه ویژه‌ای به آنها خواهیم داشت اما برای کسب موفقیت لازم است از همه داشته‌هایمان استفاده کنیم.

خسروی نژاد با بیان اینکه مربیان به صورت تفکیک شده بر نحوه عملکرد جودوکاران در اردو نظارت دارند تا سطح فنی آن‌ها را بالا ببرند گفت: در کنار رابطه شاگرد مربی، رابطه دوستانه و برادرانه در تیم ملی میان مربیان و جودوکاران حاکم است تا در فضایی دوستانه برنامه‌های تمرینی را انجام دهیم و به سمت جلو جرکت کنیم.

جودوکار سابق تیم ملی درباره آخرین وضعیت سعید ملایی که در آلمان به سر می‌برد، گفت: ملایی پس از بازگشت از آلمان که طی دو یا سه روز آینده خواهد بود، به جمع اردونشینان اضافه خواهد شد و قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا به روی تاتامی برود. ملایی از سرمایه‌های ارزشمند جودوی ایران است که احترام زیادی برای او قائل هستیم.

وی درباره زمان رسیدن جواد محجوب به میادین نیز گفت: حدود 4 ماه از آسیب‌دیدگی محجوب می‌گذرد و طبق اعلام پزشکان ظرف 30 تا 45 روز آینده نیز قادر خواهد بود در مسابقات شرکت کند. او قطعاً نمی‌تواند در قهرمانی آسیا حاضر شود اما پس از این رویداد آماده حضور در میادین خواهد بود.

مربی ارشد تیم ملی جودو درباره انتخاب آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس فدراسیون جودو نیز خاطرنشان کرد: میراسماعیلی از قهرمانان نامی و پرافتخار جودوی ایران است که به خوبی با جودو و مشکلات آن آشناست. رأی قاطع اعضای مجمع به او نشان از ایجاد تحول در جودوی ایران و شایسته سالاری در این رشته است. به نوبه خودم به او و جامعه جودو به خاطر این انتخاب تبریک می‌گویم و امیدوارم جودوی ایران به جایگاه شایسته خود برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها