کد خبر: 281847
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۲:۱۱:۳۱
| |

پیام تبریک رئیس ستاد فرمان امام (ره) به تولیت جدید آستان قدس

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد مروی به تولیت آستان مقدس امام هشتم (ع) را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس ستاد فرمان امام (ره) به تولیت جدید آستان قدس
کد خبر: 281847
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۲:۱۱:۳۱

اعتمادآنلاین| در پیام محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پیامی به حجت الاسلام حاج شیخ احمد مروی تاکید کرد: «اعتماد گرانقدر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و انتصاب جنابعالی به عنوان تولیت آستان مقدس هشتمین شمس فروزان منظومه امامت و ولایت، حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام، نشان از صلاحیت‌های علمی، اخلاقی، امانتداری و مدیریتی توأم با ولایتمداری جنابعالی دارد.


افتخار خدمت رسانی به زائران و مجاوران بویژه ضعیفان و نیازمندان به طور قطع ذخیره ارزشمندی است که به فضل الهی یاری بخش جنابعالی در انجام موفق مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته اید خواهد بود.


اینجانب ضمن عرض تبریک، توفیق بهره مندی از انوار مقدسه آن مضجع روحانی را برایتان از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم».


حضرت آیت الله خامنه‌ای روز گذشته در حکمی حجه‌الاسلام حاج شیخ احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.


احمد مروی در فروردین سال 1337 هجری شمسی در خانواده‌ای روحانی و متدین در محله خیابان نواب صفوی شهر مقدس مشهد متولد شد.


وی فرزند حاج شیخ یحیی مروی، دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی در سطوح عالی فقه و اصول و دکترای رشته الهیات و معارف اسلامی است که از همان اوایل دوران رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی در سال 1368 تا پایان سال گذشته، قریب به 30 ‌سال در کنار رهبر معظم انقلاب به عنوان معاون دفتر ایشان در امور ارتباطات حوزوی و همزمان مسئول دفتر معظم‌له در قم، مشغول به خدمت بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها