کد خبر: 281906
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۴:۴۱:۵۳
| |

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص):

آسمان ایران از امنیت زیادی در منطقه برخوردار است/ توان حمله نظامی در دشمنان وجود ندارد

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) رشادت شبانه روزی سربازان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) را عامل امنیت بالای آسمان ایران دانست.

آسمان ایران از امنیت زیادی در منطقه برخوردار است/ توان حمله نظامی در دشمنان وجود ندارد
کد خبر: 281906
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۶ ۱۴:۴۱:۵۳

اعتمادآنلاین| امیر علیرضا صباحی فرد، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: در نیرو‌های مسلح بخش گسترده ای از فعالیت‌ها برعهده دانشجویان و سربازان است و ما در این راستا وظیفه حمایت از آن‌ها را به منظور قدردانی از زحماتشان برعهده داریم.

وی افزود: برنامه ریزی ما برای سربازان متاهل ایجاد سهولت از لحاظ زمانی و مکانی است تا بتوانند در کنار خانواده حضور داشته باشند. در واقع طبق برنامه ریزی های انجام شده، سربازان متاهل در نزدیک ترین منطقه نسبت به محل زندگی مشغول به خدمت خواهند شد. سعی ما بر این است که این افراد حداقل ساعت خدمت را داشته باشند و مانند کادری ها و پایوران، بعد از ظهر در خدمت خانواده خود باشند.

امیر صباحی فرد در خصوص امنیت آسمان ایران گفت: امروز شاهد عبور تعداد زیادی از پرواز‌ها از کشور‌های مختلف از فراز آسمان ایران هستیم. به گفته همین کشورها آسمان ایران از امنیت بالایی در منطقه برخوردار است و این امر جز با هوشیاری و رشادت شبانه روزی و بی وقفه سربازان جان برکف در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) میسر نشده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در پایان اضافه کرد: توان حمله نظامی در دشمنان وجود ندارد، ولی اگر روزی، حتی فکر حمله به ایران به ذهنشان خطور کند بدون شک از کرده خود پشیمان خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها