کد خبر: 282092
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۱:۱۲:۱۶
| |

قطع پل ارتباطی دهستان موگویی کوهرنگ با رانش زمین

فرماندار کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر شدت بارش های اخیر و رانش زمین پل ارتباطی دهستان موگویی در این شهرستان قطع شد.

قطع پل ارتباطی دهستان موگویی کوهرنگ با رانش زمین
کد خبر: 282092
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۱:۱۲:۱۶

اعتمادآنلاین| مرتضی زمانپور تاکید کرد: بدنبال تخریب پل بین روستاهای خویه و سِوِه ارتباط 2 هزار و 500 نفر از اهالی دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ با بزنوید لرستان قطع شده است.


وی افزود: با تخریب این پل ارتباطی جاده روستاهای سرآقاسید، خویه، بیراهگان و بی آبه از توابع دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ با بزنوید لرستان قطع شد.


زمانپور همچنین تصریح کرد: بدنبال رانش زمین در این منطقه 6 عمود برق شکست که با شکستن این عمودها، برق یکهزار نفر در روستاهای سِوِه، تلو، صالح کوتاه و چین قطع شد.


رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: هم اینک نیروهای راهداری و عوامل شرکت توزیع نیروی برق برای بازگشایی جاده و وصل برق به منطقه اعزام شده اند.


وی گفت: البته با توجه به ادامه بارش ها و سخت گذر بودن مسیر امکان برقراری و بازگشایی جاده ارتباطی بین روستاهای خویه و سِوِه بسیار مشکل است.


زمانپور همچنین تاکید کرد: 2 نفر که به مدت 72 ساعت در محاصره سیلاب در روستای سرآقاسید بودند با کمک نیروهای محلی نجات یافتند.


براساس پیش بینی سازمان هواشناسی موج سوم بارش ها از جمعه هوای چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر قرار داد و از صبح تا عصر امروز شنبه این سامانه به اوج فعالیت خود می رسد.


براساس این گزارش برای 48 ساعت آینده 40 تا 60 میلیمتر بارش در ایستگاه کوهرنگ پیش بینی می شود.


دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق سخت گذر کشور است که در فصل بارش ارتباط زمینی این منطقه با چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ قطع و تردد از جاده موگویی - بزنوید در لرستان صورت می گیرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها