کد خبر: 282172
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۰۸:۰۰
| |

شناگر تیم ملی

الآن باید در جوی آب تمرین کنیم؟

ملی‌پوش شنای ایران با انتقاد شدید از تصمیم مسئولان مجموعه ورزشی آزادی مبنی بر واگذاری استخر قهرمانی به بخش خصوصی، گفت: الآن باید در جوی آب تمرین کنیم؟

الآن باید در جوی آب تمرین کنیم؟
کد خبر: 282172
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی انصاری در خصوص تعطیلی استخر قهرمانی آزادی توضیح داد: تیم ملی امروز صبح در استخر آزادی تمرین داشت اما پس از اینکه تمرین به پایان رسید شاهد این بنر بودیم که استخر از امروز تعطیل است. نمی دانم دلیل این کار چیست و آیا دوستان تازه یادشان افتاده که استخر مشکلات سخت افزاری یا تاسیساتی دارد؟

او افزود: خیر سرمان برای المپیک 2020 توکیو تمرین می‌کنیم و من نمی‌دانم این دوستان با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی چه اهدافی دارند! اگر استخر قهرمانی از ما بگیرند برویم در جوی آب شنا و تمرین کنیم؟ بخش خصوصی در استخری با عمق 7 متر چگونه می‌خواهد درآمدزایی کند؟

شناگر تیم ملی در ادامه انتقاداتش از این اقدام مسئولان مجموعه ورزشی آزادی اظهار کرد: استخر آزادی تنها استخر استاندارد ایران است و من نمی‌دانم اگر این استخر را از شناگران بگیرند چگونه باید تمرین کنیم! بارها گفته‌ام که وقتی به ما زمین و بذری برای کاشت نمی‌دهند چگونه انتظار محصول دارند؟ وقتی امکانات نداریم و حتی کمترین امکانات را هم می‌خواهند از ما بگیرند چگونه باید مدال آوری کنیم؟

انصاری گفت: هر چقدر پول در ورزش است به سمت فوتبال روانه است و رشته‌هایی مانند شنا که ورزش‌های پایه هستند برای کسی مهم نیست. برخی فوتبالیست‌ها که با هر تقی به توقی در پیج اینستاگرامی خود گله می‌کند و به قهرمان المپیک هم توهین می‌کنند باز هم مورد حمایت هستند. نمی‌دانم چرا این اندازه تفاوت بین ورزش‌ها قائل هستند. از ما مدال می‌خواهند اما به هیچ عنوان امکانات نمی‌دهند و الان هم می‌خواهند تنها استخر استاندارد را از شناگران بگیرند، کجا تمرین کنیم؟

او در پایان گفت: مسلماً رخ دادن این اتفاق یعنی پایان رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو. آقای وزیر برای باخت فوتبالیست‌ها یک جایزه، برای مساوی آن‌ها یک جایزه و برای بردشان هم یک جایزه مد نظر می‌گیرند اما آیا قهرمانان رشته‌های دیگر نیاز به این جوایز ندارند؟ من امسال بدون ریالی درآمد ورزش کرده‌ام، آیا این درست است؟ در آخر هم این تصمیم عجیب گرفته شده است! استخر آزادی را گرفتند و باید پرسید شناگران در کجا تمرین کنند؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها