کد خبر: 282185
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۳۱:۲۷
| |

بایدن در واکنش به اتهامات جنسی:

برای هیچ کدام از کار‌هایی که کرده‌ام، متأسف نیستم!

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به اتهامات جنسی مطرح‌شده علیه خود اعلام کرد برای هیچ کدام از کار‌هایی که انجام داده است، متأسف نیست.

برای هیچ کدام از کار‌هایی که کرده‌ام، متأسف نیستم!
کد خبر: 282185
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۳:۳۱:۲۷

اعتمادآنلاین| «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز گذشته در واکنش به اتهامات آزار جنسی که علیه او مطرح شده بود، اعلام کرد برای هیچ کدام از کار‌هایی که انجام داده است، متأسف نیست.

وی در این خصوص گفت: حقیقت این است که قبلا هم اعلام کردم اگر باعث شدم کسی احساس ناراحتی کند، واقعا حس بدی نسبت به آن دارم. هرگز قصد چنین چیزی را نداشتم. من برای هیچ کدام از کارهایم متأسف نیستم. من برای هیچ کدام از کار‌هایی که کردم متأسف نیستم. من هرگز از روی عمد با هیچ مرد یا زنی با بی احترامی رفتار نکرده‌ام.

بایدن که هنوز به طور رسمی نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را اعلام نکرده است، در هفته‌های اخیر از سوی چند زن به آزار و اذیت جنسی متهم شده است.

نخستین بار «لوسی فلورس»، نامزد فرمانداری نوادا در سال 2014 جو بایدن را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد. اتهامی که به سرعت به‌وسیله بایدن تکذیب شد. به دنبال آن «ایمی لپوس»، دستیار سابق جیم هیمس، عضو مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد در سال 2009 در جریان جمع آوری کمک‌های مالی برای حزب دموکرات، بایدن او را به نحو نامناسبی لمس کرده است. پس از آن هم چند زن دیگر بایدن را به آزار جنسی متهم کردند. این در حالی است که این مقام سابق آمریکایی همه این اتهامات را تکذیب کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها