رییس‌جمهوری انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی را تبریک گفت

حسن روحانی، رییس‌جمهوری در پیامی به احمد مروی گفت: امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه‌های بهره‌مندی مردم متدین و ولایت‌مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

رییس‌جمهوری انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی را تبریک گفت
کد خبر: 282291
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۹:۲۰:۳۴

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رییس جمهوری در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی از سوی رهبر معظم انقلاب به 'تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

در متن پیام تبریک حسن روحانی به حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی آمده است: انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به 'تولیت آستان قدس رضوی'را که نشان از صدق و تعهد،امانت داری و تداوم حسن اعتماد معظم له در سال های طولانی است، صمیمانه تبریک می گویم.


در ادامه این پیام آمده است: بی شک انوار متبرک و مطهر آستان ثامن الائمه حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) که همواره کعبه آمال ارادتمندان ائمه هدی (ع) است، نعماتی فراوان برای مسلمانان و شیعیان جهان به همراه داشته و تولیت آن آستان مبارک، و خدمت صادقانه به زائران و مجاوران حرم نورانی آن حضرت؛ توفیقی بزرگ برای همه خادمان آن مضجع شریف است.


رییس جمهوری در پیام تبریک خود افزود: امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.


در پیام روحانی آمده است: توفیق روزافزون را در انجام این مسئولیت بزرگ، از درگاه خداوند متعال برای حجت الاسلام مروی مسالت دارم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها