رئیس اتاق اصناف استان لرستان:

7 هزار واحد صنفی لرستان آسیب دیدند/ با فروشندگان اقلام امدادی به شدت برخورد می‌کنیم

منوچهر اسبکوه رئیس اتاق اصناف استان لرستان عنوان کرد: با افرادی که اقلام امدادی اعم از چادر، البسه و دیگر موارد را در بازار یا فضای مجازی به فروش برسانند به شدت برخورد خواهد شد. متاسفانه 7 هزار واحد صنفی لرستان آسیب دیدند.

7 هزار واحد صنفی لرستان آسیب دیدند/ با فروشندگان اقلام امدادی به شدت برخورد می‌کنیم
کد خبر: 282321
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس اتاق اصناف استان لرستان در خصوص آخرین وضعیت اصناف این استان سیل‌زده گفت: متاسفانه سیلی که در استان جاری شده در یک قرن گذشته سابقه نداشته است و باعث شده بسیاری از مردم غافلگیر شوند و مسئولین نیز نتوانند آن طور که باید و شاید وضعیت را کنترل کنند.

وی ادامه داد: اکنون پس از دو موج سیل که در استان رخ داد بسیاری از روستاها دیگر وجود ندارند و 70 درصد پلدختر و معمولان به طور کامل تخریب شده است. در خرم‌آباد نیز سمت خیابان ساحلی و پل شهدا تمام واحدهای صنفی و تولیدی تخریب شدند. در دلفان و درود نیز شاهد خسارت زیادی به واحدهای صنفی بودیم و در کوهدشت نیز برخی از واحدها که از استحکامات مناسبی برخوردار نبودند آسیب دیدند.

اسبکوه با اشاره به میزان خسارات سایت واحدهای صنفی در استان لرستان گفت: هنوز نمی‌توانیم عدد دقیق درخصوص تعداد واحدهای خسارت دیده و میزان ریالی آن را اعلام کنیم زیرا برای برخی از شهرها تازه جاده‌های موقت راه‌اندازی شده و دسترسی به آنها ممکن شده است اما به طور تقریبی می‌توان گفت حداقل هفت هزار واحد صنفی تا 70 درصد آسیب دیدند. امیدواریم بتوانیم ظرف روزهای آینده عدد دقیقی اعلام کنیم.

وی در خصوص کمک وهمیاری سایر اتاق‌های اصناف گفت: با اتاق اصناف ایران صحبت کردیم و برخی از روسای اتاق‌های اصناف کشور نیز با بنده تماس داشتند و اعلام آمادگی برای کمک کردند ما نیز به همراه اتاق اصناف ایران در حال تدوین برنامه‌ای هستیم که امیدواریم با هماهنگی‌هایی که صورت خواهد گرفت بتوانیم مقداری از آلام اصناف استان را کم کنیم.

اسبکوه با هشدار به کسانی که اقلام امدادی را به فروش می‌رسانند، گفت: با افرادی که اقلام امدادی اعم از چادر، البسه و دیگر موارد را در بازار یا فضای مجازی به فروش برسانند به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها