طرح دو فوریتی مجلس برای مقابله با احتمال قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دو فوریتی برای اقدام مقابله به مثل نسبت به تلاش آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در گروه‌های تروریستی خبر داد.

طرح دو فوریتی مجلس برای مقابله با احتمال قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی
کد خبر: 282403
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۲۱:۱۱

اعتمادآنلاین| حشمت الله فلاحت پیشه ، اظهار کرد: با توجه به این که آمریکا می‌خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد، طرح دو فوریتی را تهیه کرده‌ایم که به محض رخ دادن این اتفاق نظامیان آمریکا را در کنار "داعش" در فهرست گروه‌های تروریستی اعلام می‌کنیم.

وی با بیان این که سه فراکسیون اصلی مجلس شورای اسلامی هم حامی این طرح هستند، در این رابطه گفت‌: با وجود این که معتقد هستیم نباید در میدان افراط گرایی‌های آمریکا بازی کرد، اما واقعیت این است که باید طبق اصل مقابله به مثل و مقابله با تروریسم حرکت کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سپاه بیشترین نقش را در مقابل با تروریسم داشته است، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر آمریکا با گنجاندن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی عملا خدمت به تروریست‌ها کرده است. این طرح دو فوریتی آماده شده است و هر لحظه که آمریکا سپاه را در فهرست سیاه خود قرار دهد، اقدام مقابله به مثل انجام شده و این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها