کد خبر: 282432
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۴۳:۰۷
| |

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد:

رسول خادم یک الگوی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: رسول خادم یک الگوی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در کشور است، من از گذشته این بحث‌ها را مطرح می‌کردم اما عده‌ای می گفتند این چاپلوسی است.

رسول خادم یک الگوی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
کد خبر: 282432
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۰:۴۳:۰۷

اعتمادآنلاین| هادی حبیبی در مورد حضور فعال گوش شکسته‌ها در موضوع سیل اخیر کشور اظهار داشت: این اقدامات با مدیریت رسول خادم انجام شد. او یک الگوی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در کشور است. من از گذشته این بحث‌ها را مطرح می‌کردم اما عده‌ای می‌گفتند این چاپلوسی است درحالیکه من در تمام عمرم تکیه‌ام به توان خودم بوده است. رسول خادم تلاش کرد پهلوانی را در بین کشتی گیران نهادینه کند و دیدیم که درست مثل آن روزهایی که عیاران شهر کشتی گیر و باستانی کار بودند، آقا رسول اردونشینان را به زورخانه می‌برد تا فرهنگ زورخانه را یاد بگیرند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که کمیل قاسمی یک باستانی کار واقعی است. اینها الگوهای بعدی جامعه کشتی را مشخص می‌کنند و بعدها مشخص می‌شود رسول خادم برای خانواده بزرگ کشتی چه کرد. اتفاقاتی که در دوره مدیریت او رخ داد و خطی که او دنبال می‌کرد سوای کشتی بود و ابعاد مختلفی را پوشش می‌داد که امیدوارم این وضعیت ادامه پیدا کند. در موضوع سیل هم در گلستان دیدیم جامعه کشتی چه نقش پررنگی داشت و هم در لرستان کمک‌ها به محوریت غلامرضا محمدی جمع آوری شد و در اختیار مردم مناطق آسیب دیده قرار گرفت.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید با اشاره به درگذشت کشتی گیران گیلانی در روزهای ابتدایی سال، این اتفاق را یک رویداد تلخ برای کشتی دانست و خاطرنشان کرد: سال 98 برای جامعه کشتی خوب شروع نشد هرچند که درجام جهانی حضور نسبتا خوبی داشتیم و امیدها هم قهرمان آسیا شدند.

اتفاقی که برای کشتی‌گیران گیلانی رخ داد همه را ناراحت کرد. من و علیرضا رضایی هم وقتی خبر را شنیدیم تا صبح نخوابیدیم. آنها سرمایه‌های کشتی بودند. سیدعلی موسوی در انتخابی تیم ملی اول شده بود. پرسته هم نفر دوم جوانان بود و در مسابقات ساحلی مدال گرفته بود. شروع سال برای کشتی خیلی غم انگیز بود و بعد هم موضوع سیل استان گلستان و لرستان را درگیر کرد. جامعه کشتی به اجماع رسیدند که از طریق غلامرضا محمدی که متولد خرم آباد است کمک‌های خود را به دست مردم سیل زده برسانند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها