کد خبر: 282486
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۱:۴۵:۰۷
| |

نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های "محمد بنی سی" در آمستردام:

روایت غلبه رنگ‌ها و نقش‌ها بر اوتسیم

(6 آوریل 2019) نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های "محمد بنی سی" در گالری هامر با همکاری گالری آوت سایدر اینن، در آمستردام برگزار می‌شود.

روایت غلبه رنگ‌ها و نقش‌ها بر اوتسیم
کد خبر: 282486
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۱:۴۵:۰۷

اعتمادآنلاین| خانواده محمد در 11 بهمن 1370 در یک روز برفی منتظر به‌دنیاآمدن دوفرزندشان بودند که با تلاش پزشکان در آن روز برفی توانستند تنها چشمان محمد را به دنیا باز کنند.


در دوران کودکی پیش از دبستان به تدریج ناتوانی‌های محمد آشکار شد و تحت نظر متخصصان دوره های گفتاردرمانی ورفتاردرمانی قرار گرفت.


او در 6 سالگی به منژیت مبتلا شد که با تلاش پزشکان به‌طورمعجزه آسائی نجات پیدا کرد.


با تشخیص کارشناسان سنجش از ورود او به مدرس عادی جلوگیری به عمل آمد و به ناچاردرمدرسه استثنایی به تحصیل پرداخت.


محمد در سن 7 سالگی قلبش را به تیغ جراحان می سپارد و تنها چند ماه بعد به دلیل انسداد ریه‌هایش مجددا در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار می‌گیرد.


در 14 سالگی محمد به دلیل چرخش ستون فقرات تحت 2 عمل بسیار سنگین و پی در پی قرار میگیرد و برای مدت طولانی مجبور به ماندن در بیمارستان می‌شود.
مقطع سوم راهنمائی آخرین سال تحصیلی محمد در مدارس مرزی است و پس ازآن با حمایت‌های بی دریغ پدرومادرش فعالیت‌های هنری خود را آغاز می‌کند.


او از سال 1388 به صورت حرفه‌ای زندگی هنری خود را آغاز می کند و به تدریج استعداد ذاتی ودنیای عجیبش را در قالب نقاشی‌هایش نمایان می سازد.


محمد در ادامه فعالیت‌های هنریش هم اکنون در رشته های نقاشی،مجسمه سازی و پیانو مشغول است.

محمد دست از تلاش برنداشت و با تمام‌ دشواری‌های پیش رو، مرزها را در نوردید و هنر خود را در معرض دید جهانیان قرار داد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، (6 آوریل 2019) نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های "محمد بنی سی" در گالری هامر با همکاری گالری آوت سایدر اینن، در آمستردام برگزار می‌شود.

گالری هامر با بیش از پنجاه سال تمرکز روی هنر و هنرمندان آوت سایدر، یکی از معتبرترین گالری‌های فعال در این زمینه در سطح بین‌المللی به‌شمار می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها