کد خبر: 282642
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۷:۲۸:۵۷
| |

محسن خلیلی:

میزبانی در حد نام پرسپولیس انجام می‌دهیم/ عالیشاه به کمیته انضباطی معرفی نشده است

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: همه کارها را به عنوان میزبان بازی با الاهلی انجام دادیم اما عربستانی‌ها خواستند برخی از کارهایشان را مثل زمین تمرین خودشان هماهنگ کنند.

میزبانی در حد نام پرسپولیس انجام می‌دهیم/ عالیشاه به کمیته انضباطی معرفی نشده است
کد خبر: 282642
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۷:۲۸:۵۷

اعتمادآنلاین| ‎ محسن خلیلی در خصوص وضعیت پرسپولیس برای بازی مقابلالاهلی عربستان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 2 روز زودتر به امارات رفتیم و خوشبختانه همه کارهای اقامت و تمرینات هماهنگ شده است. ما در هتل ماریوت دوبی مستقر هستیم و دو جلسه تمرین تا قبل از بازی خواهیم داشت و از آنجایی که بلیت برگشت برای روز سه‌شنبه بعد از بازی پیدا نشد به همین دلیل چهارشنبه بعدازظهر به تهران خواهیم آمد.

وی درباره اینکه پرسپولیس میزبان الاهلی است و چه اقداماتی در این خصوص انجام گرفته، افزود: همه کارها را به عنوان میزبان هماهنگ کردیم اما الاهلی خواسته‌هایی داشت و می‌خواستند خودشان برخی کارها را هماهنگ کنند. ما برای آنها هتل هماهنگ کردیم اما آنها خواستند تا خودشان زمین تمرین را هماهنگ کنند اما با این همه ما برای داوران، ناظران و همه مسئولان برگزاری بازی بلیت و هتل را هماهنگ کردیم تا به عنوان میزبان کارها را به بهترین شکل انجام دهیم.

خلیلی درباره وضعیت امید عالیشاه و اینکه او چه زمانی به تمرینات پرسپولیس بر می‌گردد و شایعه کنارگذاشتناو از پرسپولیس صحت دارد یا خیر، گفت: مثل همه بازی‌های دیگر آقای برانکو 2 روز قبل از بازی لیست بازیکنان را به من داد تا هماهنگی استقرار بازیکنان در هتل را انجام دهم اما اسم امید عالیشاه نبود و من سوالی درباره او نکردم. اینکه گفته می‌شود قرار است عالیشاه به کمیته انضباطی باشگاه معرفی شود صحت ندارد و استنباط من این است که این بازیکن فقط در همین بازی همراه ما نیست چرا که اگر موضوع دیگری در میان بود حتماً آقای برانکو به صورت کتبی به من اطلاع می‌داد.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص بلیت فروشی این بازی هم تصریح کرد: گیت‌هایی هم در نظر گرفته شده تا هواداران بتوانند در ورزشگاه بلیت بخرند و امیدوارم که ایرانیان مقیم دوبی و شهرهای اطراف با حضور در ورزشگاه الوصل از ما حمایت کنند. همه تلاش ما این است که میزبان شایسته‌ای باشیم و کارها را انجام دادیم تا در شأن نام و هواداران پرسپولیس میزبان خوبی باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها