کد خبر: 282664
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۰۸:۴۰:۲۹
| |

مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو:

مشکلی برای تامین شیرخشک در مناطق سیل‌زده وجود ندارد

مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: کمبود شیرخشک در مناطق سیل زده مقطعی بود. مشکلی در تامین شیر خشک در این مناطق نداریم. تاکنون چند محموله شیر خشک به این مناطق ارسال شده و در تدارک هستیم محموله های بیشتری با توجه به نیاز ارسال کنیم.

مشکلی برای تامین شیرخشک در مناطق سیل‌زده وجود ندارد
کد خبر: 282664
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۰۸:۴۰:۲۹

اعتمادآنلاین| وحید مفید افزود: این شیرخشک ها از طریق دانشگاه های علوم پزشکی در اختیار سیل زدگان نیازمند قرار خواهد گرفت.


وی اضافه کرد: تاکنون مشکلی در زمینه تامین شیرخشک مناطق سیل زده نداشتیم البته ممکن است کمبودهای مقطعی در این زمینه وجود داشته باشد اما برای تامین آن مشکلی وجود ندارد.


وی ادامه داد: شرکت های مختلف، شیرخشک ها را در محموله های 1500 تا سه هزار عدد قوطی در اختیار مردم سیل زده قرار داده اند.


مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: اغلب شیرخشک ها به صورت رایگان در اختیار سیل زدگان قرار گرفته است.


مفید افزود: بخشی از این شیرخشک ها اهدایی شرکت ها بوده و بخشی دیگر نیز از سوی موسسات و خیریه ها خریداری شده و در اختیار مردم سیل زده قرار گرفت.


وی درباره کمبودهای مواد غذایی در مناطق سیل زده گفت: در این مورد سازمان های دیگری دخیل هستند اما سازمان غذا و دارو نیز از شرکت های غذایی درخواست کرده تا مواد غذایی را به مناطق سیل زده ارسال کنند.


مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در نخستین روزهای سیل دستور تامین شیرخشک مورد نیاز مناطق سیل زده را صادر کرد.


وی در نامه‌ای خطاب به مدیر عامل یکی از شرکت های تولیدکننده شیرخشک آورده بود که با توجه به جاری شدن سیل در برخی از مناطق کشور و نیاز فوری استان گلستان به شیر خشک مقتضی است دستور دهید در اسرع وقت نسبت به تامین و ارسال هزار قوطی از دو نوع شیرخشک، به مناطق مذکور اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها