معاون مسافری راه‌آهن مطرح کرد:

راه‌اندازی قطار گردشگری تبریز - وان/ محدودیت‌های ریلی آنکارا به زودی برطرف می‌شود

موسوی از راه‌اندازی یک رام قطار گردشگری تبریز-وان در طول هفته برای تردد مسافران به شهر وان در ترکیه خبر داد.

راه‌اندازی قطار گردشگری تبریز - وان/ محدودیت‌های ریلی آنکارا به زودی برطرف می‌شود
کد خبر: 282825
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۲:۰۸:۲۷

اعتمادآنلاین| میرحسن موسوی، معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه برای ایجاد شادابی و نشاط مردم قطار‌های گردشگری را از سال‌های گذشته راه‌اندازی کرده‌ایم، گفت: بسیاری از قطار‌های گردشگری در طول سال به جابه‌جایی مسافران در برخی از مسیر‌های خاص اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده در سال 98 قطار گردشگری تبریز، جلفا و اراک داشته باشیم و همچنین مسیر گردشگری تهران به سوادکوه شمال که یکی از پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری است را برای مسافران در نظر گرفته‌ایم.

موسوی تصریح کرد: تور‌های یک روزه در مسیر ریلی تهران به سواد کوه شمال فراهم شده و مسافران می‌توانند از مناظر زیبا و پل‌های تاریخی که در این مسیر وجود دارد، استفاده کنند.

معاون مسافری راه‌آهن گفت: قطار گردشگری یک روزه و یا چند روزه در مسیر لرستان به اراک در نظر گرفته شده که امیدواریم مردم و مسافران از این تور‌ها اسقبال کنند.

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط کشور مکان‌های بکری وجود دارد که دسترسی به آنها از طریق جاده امکان‌پذیری نیست، گفت: مسافران می‌توانند با استفاده از این قطار‌های گردشگری از این مناطق خاص استفاده کنند.

موسوی با بیان اینکه قطار گردشگری تبریز- وان برای امسال هم پیش‌بینی شده است، گفت: در این مسیر هفته‌ای یک رام قطار رفت‌ و برگشت در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند از طریق تبریز به شهر وان در ترکیه سفر کنند.

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه مذاکره‌ای با مدیران راه‌آهن ترکیه انجام شده و جلسات در فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم محدودیت‌های خطی در ورودی آنکارا به زودی برطرف شود و شاهد راه‌اندازی قطار تهران_آنکارا_ استانبول باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها