کد خبر: 282889
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در مجلس:

آمریکا در برابر نفوذ سپاه دچار مشکل شده است

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون آمریکا احساس می‌کند در برابر نفوذ سپاه دچار مشکل شده است و با اقدامات روانی به دنبال این است که به امنیت ملی ایران صدمه بزند.

آمریکا در برابر نفوذ سپاه دچار مشکل شده است
کد خبر: 282889
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جلیل رحیمی جهان‌آبادی در خصوص احتمال قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌هاى تروریستى، اظهار داشت: اقدام احتمالی آمریکا برای قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اقدامی علیه یک سازمان و نهاد نیست بلکه اقدام علیه امنیت ملی ایران است. هر کشوری دارای نیروهای نظامی و سازمان‌هایی است که به لحاظ امنیتی از آن کشور دفاع می کنند و شاکله امنیت ملی هر کشوری را این نهادها تشکیل می‌دهند. سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی در حوادث گوناگون نقش موثری در دفاع از نظام داشته است.

وی افزود: اکنون آمریکا احساس می‌کند در برابر نفوذ سپاه دچار مشکل شده است و با این اقدامات روانی به دنبال این است که به امنیت ملی ایران صدمه بزند.

دفاع از سپاه دفاع از یک سازمان نیست بلکه دفاع از امنیت ملی کشور است. طیف‌های سیاسی مختلف در دفاع از نیروهای امنیتی باید یکپارچه عمل کنند زیرا دفاع از سپاه دفاع از یک سازمان نیست بلکه دفاع از امنیت ملی کشور است، همه جناح‌ها در مجلس در مقابل این حرکت می‌ایستند و اقدامات لازم در این زمینه را انجام می‌دهند.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بناست کسی تروریست اعلام شود، آمریکایی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی هستند که هواپیمای مسافربری ما را زدند و از تمام گروه های تروریستی منطقه حمایت کرده‌اند. ایران 8 سال در برابر رژیم بعثی از خود دفاع کرد در حالی که طرف مقابل اقدام به بمباران شیمیایی می‌کرد و مورد حمایت آمریکایی‌ها نیز قرار داشت.سپاه از آرمان و سرزمین خود دفاع می‌کند و سپاه همیشه مورد حمایت مردم بوده و در این ماجرا نیز همه از سپاه حمایت می‌‎کنیم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها