کد خبر: 282978
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

واکنش بهارستان به کاخ سفید و حمایت حجاریان از دولت

همچنان اخبار کشور معطوف به ماجرای سیل است ولی در این میان نیز مواضع اخیر آمریکایی‌ها علیه سپاه و طرح برخی از اقدامات احتمالی باعث آن شده تا مقامات ایران واکنش نشان دهند. از جمله 14 طرح تقابلی مجلس و همین طور تعلل معنادار مجمع تشخیص در بررسی پالرمو و FATF  که عملا موضوع برجام را پیچیده‌تر می‌کند.

واکنش بهارستان به کاخ سفید و حمایت حجاریان از دولت
کد خبر: 282978
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی- همچنان اخبار کشور معطوف به ماجرای سیل است ولی در این میان نیز مواضع اخیر آمریکایی‌ها علیه سپاه و طرح برخی از اقدامات احتمالی باعث آن شده تا مقامات ایران واکنش نشان دهند. از جمله 14 طرح تقابلی مجلس و همین طور تعلل معنادار مجمع تشخیص در بررسی پالرمو و FATF که عملا موضوع برجام را پیچیده‌تر می‌کند.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده که مجمع در جلسه آینده خود پالرمو و FATF را بررسی نمی‌کند تا این موضوع همچنان معلق بماند.


مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس گفته که نظام در ماجرای تروریست خواندن سپاه از جانب آمریکایی، مقابله به مثل خواهد کرد.

صادق نوروزی دبیرکل حزب توسعه ملی گفته که اصولگرایان با کلید واژه «فتنه 98» در پی آن هستند تا چیزی که در پی انجام دادنش هستند، به گردن اصلاح‌طلبان بیاندازند.


سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اعلام کرده که نیروهای مسلح و دولت در خدمت سیل‌زدگان هستند.


محمود علیزاده طباطبایی حقوق‌دان و وکیل پایه یک دادگستری گفته که آخرین مهلت تجدید نظرخواهی در پرونده دکل نفتی دیروز بود که به پایان رسید.


شعبه نهم دادگاه کیفری تهران امروز از صدور رای بدوی حسین فریدون درباره پرونده تقلید صدای حسن روحانی خبر داد.

علی مطهری نایب رییس مجلس در واکنش به عدم حضور وزرا در مناطق سیل زده اعلام کرده که وزرا باید در این خصوص توضیح قانع کننده به مجلس ارایه کنند.


ابوذر نصراللهی، وکیل دادگستری از برگزاری جلسه محاکمه 9 متهم امنیتی در 21 فروردین ماه جاری خبر داد.


سعید حجاریان در واکنش به حواشی اخیر در امدادرسانی به مناطق سیل زده چنین موضع گیری کرده که « ناکارآمدی دولت آشکار ولی ناتوانی نهادهای دیگر پنهان است».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها