بیانیه حزب اتحاد ملت در محکومیت اقدام ماجراجویانه دولت ترامپ علیه سپاه

حزب اتحاد ملت ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدام ماجراجویانه دولت ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی؛ نقض حاکمیت ملی و حقوق بین‌الملل و تلاشی تازه برای تشدید بحران در منطقه و جهان است.

بیانیه حزب اتحاد ملت در محکومیت اقدام ماجراجویانه دولت ترامپ علیه سپاه
کد خبر: 282991
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۹:۴۱:۲۳

اعتمادآنلاین| حزب اتحاد ملت در محکومیت اقدام ماجراجویانه دولت ترامپ علیه سپاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نقض حاکمیت ملی ایران، حقوق بین‌الملل و بحران‌زاست. متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

اقدام ماجراجویانه دولت ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی؛ نقض حاکمیت ملی و حقوق بین‌الملل و تلاشی تازه برای تشدید بحران در منطقه و جهان است.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی این اقدام بی‌سابقه در عرصه سیاست و حقوق بین‌الملل را تهدیدی علیه تمامیت کشور و گسترش افراطی‌گری و تروریسم تلقی و آن را شدیدا محکوم می‌کند.

دفاع متحد همه نیروهای سیاسی و تمامی ملت ایران از ارکان و نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران در این شرایط وظیفه‌ای ملی، دینی و تاریخی است.

تردیدی نیست که حاصل این اقدام نسنجیده، افزایش همبستگی ملی در ایران و نهایتاً انزوای بیشتر دولت زورگو و بی‌منطق ترامپ خواهد بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها