سروش میلانی‌زاده مطرح کرد:

پژوهش و هنر در «از کجا به کجا» مخاطبان جدیدی را با عرصه هنر آشنا خواهد کرد

سروش میلانی‌زاده معتقد است نمایشگاه پژوهشی «از کجا به کجا» به واسطه شرایط برگزاری، مخاطبان جدیدی را با عرصه هنر آشنا خواهد کرد.

پژوهش و هنر در «از کجا به کجا» مخاطبان جدیدی را با عرصه هنر آشنا خواهد کرد
کد خبر: 283020
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۹:۱۱:۰۱

اعتمادآنلاین| سروش میلانی‌زاده کیوریتور نمایشگاه پژوهشی «از کجا به کجا» که تا 28 فروردین‌ماه در گالری ثالث برپا است، درباره نمایش آثار پژوهشی هنرمندان گفت: با توجه به سابقه‌ای که در فضای تجسمی کشور دارم، این نمایشگاه را می‌توانستم در هر گالری در تهران به نمایش بگذارم. موضوع مهم در ارتباط با گالری ثالث، حضور در جوار انتشارات است که در واقع یکی از اهداف مهم من قبل از نمایش مجموعه «از کجا به کجا» این بود که بتوانیم مخاطبان جدیدی به هنر معرفی کنیم که بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: منِ هنرمند، مخاطبان خودم را دارم و هنرمندانی چون استاد کامبیز درم‌بخش، بابک اطمینانی، بهرام شیردل و… هر کجا نمایشگاه بگذارند مخاطب دارند اما این نمایشگاه به عنوان یک رویداد پژوهشی برگزار شد تا نیازمان در مورد مخاطبان جدید را مرتفع کنیم. این ویژگی با توجه به موقعیت این گالری محقق شد.

این هنرمند تجسمی در پایان در مورد آثاری که در کتاب این نمایشگاه چاپ شدند، گفت: کتابی نفیس متشکل از گزیده آثار نمایشگاه «از کجا به کجا» در روز جمعه 23 فروردین ماه رونمایی می‌شود. در این کتاب نتوانستیم از همه آثاری که روی دیوار رفته‌اند، استفاده کنیم اما اطلاعاتی فراتر از کاتالوگ نمایشگاهی در مورد هنرمندان و آثارشان در بر دارد و ما به‌عنوان کتابی که ماندگار بماند به آن می‌نگریم.

نمایشگاه پژوهشی «از کجا به کجا» به کیوریتوری سروش میلانی‌زاده تا 28 فروردین ماه در گالری ثالث به نشانی خیابانکریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره 148 برقرار است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها