الیاس حضرتی نماینده تهران:

اقدام آمریکایی‌ها قطعاً موجب انسجام داخلی و افزایش محبوبیت سپاه می شود/ آمریکایی ها درصدد ایجاد شکاف بین دولت و ملت هستند/سپاه پاسداران یک سازمان محدود و نفرات خاص نیست

حضرتی با تأکید بر اینکه اگر اختلافات جزئی را بزرگ کنیم به سیاست‌های آمریکا کمک کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: بر این اساس باید در لباس خدمت برای رفع مشکلات مردم خصوصاً در حوزه اقتصادی فعالیت دو چندان کنیم که این موضوعات دو راهبرد اساسی محسوب می‌شود.

اقدام آمریکایی‌ها قطعاً موجب انسجام داخلی و افزایش محبوبیت سپاه می شود/ آمریکایی ها درصدد ایجاد شکاف بین دولت و ملت هستند/سپاه پاسداران یک سازمان محدود و نفرات خاص نیست
کد خبر: 283035
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۹:۲۰:۲۲

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن نادان ما، سپاه را مورد اتهام خودش قرار داد که این اتهام هم جای تبریک دارد، چراکه آمریکایی‌ها هیچگاه نتوانسته‌اند تحلیل و بررسی درستی از کشور ما داشته باشند.

وی متذکر شد: آمریکایی‌ها در 28 مرداد با تحلیل غلط خود کودتا کردند و همچنین با بررسی‌های نادرست خود از رژیم مستبد شاهنشاهی حمایت کردند و امروز هم در مقابله با ملت و نظام ایران، سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند که این مسئله هم ناشی از تحلیل اشتباه آنان است، چرا که با این اقدام خود محبوبیت سپاه را افزایش دادند.

حضرتی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: اقدام آمریکایی‌ها قطعاً موجب انسجام داخلی، افزایش محبوبیت سپاه پاسداران و تلاش و ایثارگری این مجموعه خواهد شد.

این عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه آمریکایی ها درصدد ایجاد شکاف و فاصله بین دولت و ملت هستند، ادامه داد: امروز همه نمایندگان لباس رزم پوشیدند، لباسی که افتخارآمیز است تا نشان دهند سپاه پاسداران یک سازمان محدود و نفرات خاص نیست بلکه تمام ملت ایران و همه اقشار اعم از زن و مرد، شیعه و سنی، کرد، لر، بلوچ و ... خود را پاسدار می‌دانند.

وی تاکید کرد: آمریکا فکر می‌کند سپاه یک سازمان محدود است اما امام در چنین روزی بود که گفت ای کاش من هم یک پاسدار بودم. ملت ما همه پاسدار هستند. همه لباس سپاه پوشیده‌اند و لباس سپاه یعنی لباس گذشت و فداکاری.

حضرتی بیان کرد: آنچه امروز ما با آن مواجهیم، دشمن نادانی است که قصد جانمان و همچنین برهم زدن مملکتمان را دارد.

وی خطاب به علی لاریجانی تاکید کرد: ما امروز باید در مجلس پیام روشنی به آمریکایی‌ها بدهیم و نیروهای آمریکا در غرب آسیا را به عنوان تروریست اعلام کنیم و همچنین اختلافات داخلی و سوءتفاهم‌های بی‌خودی که در میان برخی افراد وجود دارد، کنار گذاشته شود، چرا که در این شرایط ما نباید اختلافات جزئی و سلیقه‌ای داشته باشیم و باید این اختلافات را کنار بگذاریم.

حضرتی گفت: امروز همه فراکسیون‌های مجلس از همه سلیقه‌ها لباس سپاه پوشیدند و نشان دادند که آماده رزم و دفاع از انقلابشان هستند و ما نباید اختلافات جزئی خود را بزرگ کنیم، چرا که در این صورت به سیاست‌های آمریکا کمک کرده ایم، بلکه باید همه توان خود را برای اتحاد و انسجام داخلی بگذاریم.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر اختلافات جزئی را بزرگ کنیم به سیاست‌های آمریکا کمک کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: بر این اساس باید در لباس خدمت برای رفع مشکلات مردم خصوصاً در حوزه اقتصادی فعالیت دو چندان کنیم که این موضوعات دو راهبرد اساسی محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها