کد خبر: 283041
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۹:۲۴:۳۷
| |

احمد سالک در تذکر شفاهی:

اقدام آمریکا اعلام رسمی جنگ با ایران است/ تا انقلاب هست،‌ سپاه هم خواهد بود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با تحریم سپاه پاسداران اعلام جنگ رسمی با جمهوری اسلامی ایران کرده است و باید بداند سربازانش در منطقه امنیت ندارد.

اقدام آمریکا اعلام رسمی جنگ با ایران است/ تا انقلاب هست،‌ سپاه هم خواهد بود
کد خبر: 283041
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۰۹:۲۴:۳۷

اعتمادآنلاین| احمد سالک در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در واکنش به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: ما به اصولی در نظام جمهوری اسلامی ایران متکی هستیم که چکیده آن می‌گوید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای انقلاب برای نگهداری و حفظ انقلاب تشکیل شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل و جهان بدانند اگر دیروز دو قطبی شرق و غرب بود، امروز دوقطبی اسلام و کفار است و باید به یاد داشته باشند که اسلام پیروز است.

وی تاکید کرد: جهانیان،‌ آمریکا و اسرائیل بدانند تا انقلاب هست،‌ سپاه هست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده مدتی افتخار حضور در سپاه را داشتم،‌ 8 سال در جبهه بودم و مشاهده کردم که سبزپوشان سپاه و نیروهای مسلح چه کردند. ملت ایران پشتیبان سبزپوشان سپاه هستند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت: آقای ترامپ و سران سلطه اگر فکر می‌کنید در روز پاسدار،‌ سپاه پاسداران را تحریم کرده‌اید که یک دوقطبی بین نیروهای مسلح ایران به وجود بیاورید، یک غلط بزرگ است و کور خوانده‌اید.

سالک خاطرنشان کرد: همه نیروهای مسلح و مردم پشتیبان سپاه پاسداران است.

به گفته وی لابی صهیونیسم بین‌المللی آمریکا را هدایت می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا با این اقدام خود اعلام جنگ رسمی با جمهوری اسلامی ایران کرده است و باید بداند از این به بعد سربازانش در منطقه امنیت ندارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها