توصیه مربی منچستر به پوگبا؛ بمان و بدرخش

درحالیکه این روزها شایعات انتقال پوگبا به رئال مادرید اوج گرفته، دستیار سرمربی یونایتد، مایک فلان به پوگبا پیشنهاد کرد در اولدترافورد بماند و انتظارات از خود را برآورده کند.

توصیه مربی منچستر به پوگبا؛ بمان و بدرخش
کد خبر: 283154
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۱:۴۷:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ مایک فلان، دستیار اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، درحالیکه شایعات درباره انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی این تیم به رئال مادرید، این روزها بار دیگر اوج گرفته، گفت یونایتد به هیچ وجه جدایی پوگبا را تمام‌شده نمی‌داند. فلان به پوگبا پیشنهاد کرد که در منچستریونایتد ماندگار شود و انتظاراتی که از او وجود دارد را برآورده کند.

پوگبا که در تابستان 2016 از یوونتوس به فوتبال انگلیس بازگشت نمایش‌های پر فراز و نشیبی داشته و گهگاه هدف انتقادها قرار گرفته است. پوگبا آن سال با قراردادی 116میلیون دلاری برای بار دوم به یونایتد بازگشت و ژوزه مورینیو معتقد بود حضور پوگبا در یونایتد برای این تیم مغتنم خواهد بود هر چند بعدها رابطه این دو دستخوش تنش‌های شدید شد.

از زمان حضور اوله گنار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد اما پوگبا بار دیگر خود را به عنوان یکی از مهره‌های موثر و مهم این تیم معرفی کرده است. این روزها که شایعات زیادی درباره عزم رئال مادرید و حتی شاید بارسلونا برای جذب پوگبا مطرح شده، مایک فلان، دستیار سولسشر با تعریف و تمجید از پوگبا سعی دارد او را برای ماندن در اولدترافورد ترغیب کند.

مایک فلان در این باره گفت:" با اینکه همه فکر می‌کنند پوگبا که قهرمان جام جهانی است دیگر به همه موفقیت‌ها دست یافته و انگیزه‌ای برای موفقیت‌های بیشتر ندارد ولی ما با این نظر کاملا مخالف هستیم. پوگبا هنوز تمام نشده و جای زیادی برای درخشش‌های بیشتر دارد".

دستیار سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" بعضی ستاره‌ها هستند که در رده باشگاهی هنوز نتوانسته‌اند آنطور که از آنها انتظار می‌رفته به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند. ما قصد داریم به آنها کمک کنیم تا با بالفعل کردن همه پتانسیل‌هایشان به این هدف برسند و در منچستریونایتد و با پیراهن منچستریونایتد موفق به کسب موفقیت‌های بزرگ شوند".

فلان در ادامه گفت:" ما این روزها سعی داریم برای پوگبا برنامه‌های خاص تدارک ببینیم. سولسشر در این مدت نقش مهمی در کمک به پوگبا داشته و او خودش این را می‌داند. پوگبا روز به روز پخته‌تر می‌شود و من مطمئنم او در یونایتد می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند".

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها