کد خبر: 283305
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

لباس نظامی بر تن نمایندگان مجلس و حمایت توییتری از سپاه

بیشتر خبرهای سیاسی امروز رسانه‌های کشور معطوف به بیانیه اخیر کاخ سفید و تروریست خواندن سپاه از جانب دولت آمریکا بود. نمایندگان مجلس در جلسه امروز لباس سپاه پوشیدند و طرح اقدام متقابل را کلید زدند. همزمان با این اتفاق نیز سازمان انرژی اتمی از آغاز نصب زنجیره سانتریفیوژهای IR6 خبر داد و حسن روحانی بر ضرورت جایگاه نظامی سپاه در کشور تاکید کرد.

لباس نظامی بر تن نمایندگان مجلس و حمایت توییتری از سپاه
کد خبر: 283305
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: بیشتر خبرهای سیاسی امروز رسانه‌های کشور معطوف به بیانیه اخیر کاخ سفید و تروریست خواندن سپاه از جانب دولت آمریکا بود. نمایندگان مجلس در جلسه امروز لباس سپاه پوشیدند و طرح اقدام متقابل را کلید زدند. همزمان با این اتفاق نیز سازمان انرژی اتمی از آغاز نصب زنجیره سانتریفیوژهای IR6 خبر داد و حسن روحانی بر ضرورت جایگاه نظامی سپاه در کشور تاکید کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با پوشیدن لباس سپاه پاسداران از این نهاد نظامی اعلام حمایت کردند. همچنین در جلسه امروز مجلس طرح دوفوریتی در جهت حمایت از سپاه مصوب کرد و چهره‌های سیاسی هم در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ من پاسدار هستم از سپاه حمایت کردند.

حسن روحانی در واکنش به بیانیه اخیر کاخ سفید و تروریست خواندن سپاه پاسداران اعلام کرد که «شما می خواهید سپاه در راس حملات آمریکا و صیهونیست نباشد؟ تمام توطئه‌هایی که آن‌ها علیه انقلاب کردند در چهل سال گذشته منجر به شکست شد».

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید در دیدار با آیت‌الله جلالی خمینی گفته «بی‌مهری به نزدیکان امام بعد از ارتحال ایشان بیشتر شد و میدان‌داری افراد بی‌ریشه برای نظام خطرناک است».

علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان امروز در آیین رونمایی از 114 دستاورد جدید هسته‌ای از آغاز نصب زنجیره سانتریفیوژ‌های آی آر 6 در نطنز خبر داد.

محسن قائمی، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری گفته که این نهاد دستوری مبنی بر توقف تخریب ویلای لواسان متعلق به دختر وزیر سابق صنعت را نداده است و این پرونده همچنان در یکی از شعب دیوان در حال رسیدگی قرار دارد.

عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران گفته که پرونده دکل گمشده نفتی از جمله پرونده‌های پیچیده‌ای بود که قوه قضاییه به آن ورود کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها