کد خبر: 283310
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۷:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از تکذیب مصرف مواد مخدر در دانشگاه شیراز تا افزایش نرخ کرایه تاکسی

تکذیب مصرف مخدر در دانشگاه شیراز، اعتیاد عامل 55 درصد طلاق‌ها، مشکل تغذیه در مناطق سیل‌زده، خطر ریزش در هزار و افزایش نرخ تاکسی از مهم‌ترین اخبار 20 فروردین بود.

از تکذیب مصرف مواد مخدر در دانشگاه شیراز تا افزایش نرخ کرایه تاکسی
کد خبر: 283310
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در پی انتشار ویدئویی در شبکه‌های مجازی مبنی بر استعمال مواد مخدر جدید به شکل آدامس با طعم توت فرنگی توسط 24 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد شیراز، این دانشگاه در بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.

اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر جمع‌آوری، نگهداری و درمان معتادان خیابانی را اولویت اول سال جاری ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: مصرف مواد مخدر عامل 55 درصد طلاق در کشور است.

زهرا عبداللهی مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن اشاره به وضعیت تغذیه‌ای ساکنان مناطق سیل‌زده کشور، گفت: مناطق سیل‌زده در استان‌هایی هستند که از گذشته هم برخی کمبودهای تغذیه‌ای را داشته‌اند ، بنابراین بعد از اتمام این بحران باید برای ارتقای این مناطق برنامه ریزی کرد.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی و مناسب بودن شرایط جوی و جاده‌ای این استان خبر داد و گفت: با توجه به اشباع شدن خاک، خطر ریزش و رانش در محورهای مواصلاتی به ویژه هراز جدی است.

معاون درمان وزارت بهداشت از توزیع داروی ضدمارگزیدگی در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: ما به اندازه کافی سرم ضد مارگزیدگی در اورژانس‌ها توزیع کرده‌ایم و مشکلی هم از جهت داروی ضدمارگزیدگی نداریم. حیوان‌گزیدگی مشکل بزرگی نیست چون از گذشته وجود داشته است و با یک سرم ضدمارگزیدگی مشکل به طور کامل حل می‌شود.

قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: در صورت اعلام نرخ تورم از سوی مرکز آمار، نرخ کرایه‌های تاکسی از پایان فروردین افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها