کد خبر: 283312
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از تاخیر در قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی تا احتمال استفاده از VAR در لیگ برتر

احتمال استفاده از سیستم VAR در فصل جدید فوتبال ایران، نظر محمد بنا درباره لیست تیم ملی کشتی فرنگی، به تعویق افتادن قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 20 فروردین‌ماه است.

از تاخیر در قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی تا احتمال استفاده از VAR در لیگ برتر
کد خبر: 283312
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ 1100 مکان ورزشی در اختیار ستاد بحران قرار گرفته است؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از 1100 مکان ورزشی و سالن سرپوشیده در اختیار ستاد بحران قرار گرفته تا به سیل‌زدگان کمک شود.

تلاش داریم VAR در نیم فصل اول سال آینده راه‌اندازی شود؛ سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: سعی می‌کنیم برای قبل از نیم‌فصل لیگ فصل آینده، سیستم VAR را راه‌اندازی کنیم، البته باشگاه‌ها هم باید کمک کنند.

تیم ملی با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها به مسابقات آسیایی می‌رود؛ محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ملاک‌های مختلفی برای انتخاب تیم ملی در نظر گرفته شد که البته مهم‌ترین ملاک جام تختی بود و بیشتر نفرات از دل جام تختی انتخاب شدند.

فیفا قرعه کشی مقدماتی جام جهانی را عقب انداخت؛ فیفا تمایل دارد تعداد تیم‌ها در جام جهانی از 32 به 48 افزایش پیدا کند و در حال بررسی این مسئله برای جام جهانی قطر است؛ به همین خاطر زمان قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 را به تعویق انداخته است.

مزایده دستکشی که پنالتی رونالدو را گرفت؛ بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای کمک به سیل‌زدگان هر کمکی بتواند می‌کند. او در ادامه اعلام کرده دستکش و کفش بازی با پرتغال در جام جهانی که برایم خیلی ارزشمند هستند را به مزایده می‌گذارم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها