توضیحات حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره عدم حضور وزرا در مجلس:

نیاز بود وزرا شرایط خوزستان را به صورت لحظه‌ای رصد کنند/ وضعیت خوزستان نگران کننده شده بود/ به هیات‌رییسه مجلس نامه نوشتم

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نیاز بود که وزرا شرایط خوزستان را به صورت لحظه‌ای رصد کنند به همین دلیل وزرا به مجلس نرفتند.

نیاز بود وزرا شرایط خوزستان را به صورت لحظه‌ای رصد کنند/ وضعیت خوزستان نگران کننده شده بود/ به هیات‌رییسه مجلس نامه نوشتم
کد خبر: 283316
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۸:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در مورد علل عدم حضور وزرای کشور، نیرو،راه و شهرسازی و رئیس سازمان مدیریت بحران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرار بود این وزرا و رئیس سازمان هواشناسی به نمایندگان در خصوص علل سیل اخیر پاسخ دهند اما به دلیل مشکلات ایجاد شده در خوزستان و حاد شدن وضعیت سیل نتوانستند در مجلس حاضر شوند.

وی ادامه داد: مسائل باید لحظه ای رصد می شد زیرا وضعیت خوزستان نگران کننده شده بود و اهواز در حال تهدید بود. نیاز بود تا وزرا ضمن رصد لحظه ای مسائل، به صورت دسته جمعی تصمیم بگیرند و اگر در این شرایط، وزرا به مجلس می آمدند ممکن بود شرایط خوزستان به خطر افتد بنابراین من به هیات رئیسه مجلس نامه نوشتم که آمدن وزرا به مجلس می تواند به کشور خسارت وارد کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: بااین وجود یک نماینده الفاظ نامناسبی به کار برد و گفت که سر مجلس کلاه گذاشتند و وزرا به خوزستان نرفتند در حالیکه قرار نبود وزرا به خوزستان بروند و در نامه من هم اشاره نشده بود که قرار است وزرا به خوزستان بروند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها