کد خبر: 283449
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

محمدجواد کولیوند، رییس کمیسیون شوراها:

عملکرد دولت در کمک به سیل‌زدگان مثبت است

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ضمن ارزیابی مثبت امدادرسانی دولت به مناطق سیل زده گفت: همه قوا و دستگاه ها باید در کمک رسانی به هموطنان وظایف خود را انجام دهند چرا که امروز نیاز به همدلی و وحدت داریم.

عملکرد دولت در کمک به سیل‌زدگان مثبت است
کد خبر: 283449
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد کولیوند در خصوص عملکرد دولت در حمایت از سیل‌زدگان افزود: مردم، دولت، نیروهای مسلح همه به خوبی به کمک هموطنان سیل زدگان شتافتند و عملکرد مثبتی داشتند. امروز فرصت این نیست که به دولت، مجلس، شهرداری ها بتازیم. قوای مجریه، قضاییه و مقننه و همه دستگاه ها باید وظیفه خود را انجام دهند چرا که کشور نیاز به امید، وحدت و همدلی دارد.


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس همچنین گفت: اگر کسی قصور کرده است حتما باید در زمان خودش با آن برخورد شود، اکنون وقت آن نیست که بر این طبل بزنیم که ما با قاصرین برخورد می کنیم باید حتما وضعیت به حالت عادی برگردد.

کولیوند با بیان این که دستگاه های متعدد در خصوص سیل وظایفی داستند که باید انجام می دادند، خاطرنشان کرد: باید بررسی شود چرا دستگاه های مسوول در موعد خود به وظایفشان عمل نکردند البته باید دلایل آن مشخص شود و نمی توانیم همه را مقصر بدانیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها