کد خبر: 283503
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۱:۴۶:۳۱
| |

سازمان بدر:

اقدام ترامپ نشان‌دهنده تبعیت کورکورانه از اسرائیل است

سازمان بدر عراق به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست تروریست‌ها واکنش نشان داد.

اقدام ترامپ نشان‌دهنده تبعیت کورکورانه از اسرائیل است
کد خبر: 283503
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۱:۴۶:۳۱

اعتمادآنلاین| سازمان بدر عراق در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا در اقدامی تنش‌زا، غیرقابل توجیه و تحریکی علیه جمهوری اسلامی ایران و تمام ملت‌های آزاده منطقه که سیاست مستقل در پیش گرفته‌اند، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریست‌ها قرار داد. این اقدام آن ها در تضاد با معاهدات بین‌المللی است.

در این بیانیه آمده است: ما در سازمان بدر ضمن محکوم کردن این تصمیم خصمانه تاکید می‌کنیم که رفتارهای استکباری با کشورهایی که با واشنگتن اختلاف دارند تنها دشمنی، کینه و تنفر را می‌افزاید. این اقدام آمریکا نشان دهنده تبعیت کورکورانه آمریکا از اسرائیل و برنامه‌های پلید آنها در منطقه است.

سازمان بدر اعلام کرد: این اقدام غیرحکیمانه، پایبندی ایران و دیگر کشورهای مستقل به حاکمیت خود را بیشتر می‌کند و آمادگی آنها برای دفاع از ملت و کرامت خود را می‌افزاید. از هیچ کس پنهان نیست که واشنگتن با هر طرفی که مخالف آن است بازی قرار دادنش در لیست تروریست‌ها را به کار می‌گیرد؛ درحالی که آمریکا خود سازنده تروریسم است و از آن حمایت می‌کند و سیاست‌مداران آنها به این مساله اعتراف کردند. اگر امریکا این سیاست خود را ادمه دهد تمام کشورهای مخالف خود را در لیست تروریست‌ها قرار خواهد داد و سرنوشت این اقدامات آنها همانند سرنوشت اقدامات پیشین آنها علیه حزب‌الله و دیگر گروه‌های مقاومت است که آنها را قدرتمندتر کرد.

سازمان بدر در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: این اقدام آمریکا همبستگی و اتحاد ملت ایران را بیشتر کرد زیرا ما شاهد این بودیم که نمایندگان مجلس با لباس سپاه در صحن مجلس حاضر شدند و نیروهای آمریکایی در غرب آسیا را تروریستی اعلام کردند. پیام آنها این بود که ملت ایران در کنار سپاه پاسداران می‌ایستد، سپاهی که پیشگام نیروهای مسلح و نکاد جاکمیت و عزت و کرامت کشور و همچنین نماد مقاومت و شهادت است.

سازمان بدر در پایان با اشاره به اینکه ترامپ نشان داد در ساختن دشمن برای خود استعداد دارد اعلام کرد که ما از آمریکا می‌خواهیم در چنین تصمیماتی بازنگری کند زیرا چنین سیاست‌هایی جبهه‌های جهانی علیه تروریسم آمریکا ایجاد می‌کند و کشورهای بزرگ در برابر چنین اقداماتی که منجر به افزایش درگیری و جنگ می‌شود دست بسته نخواهد ماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها