پیام مهدی کروبی از حصر خانگی، برای کمک به سیل‌زدگان

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، در پیامی از محل حصر خانگی، با ابراز همدردی با سیل‌زدگان، از مردم و همچنین اعضای حزب اعتماد ملی خواست که با همدلی و تلاشى فراگیر زمینه بازگشت آسیب‌دیدگان به روال عادی زندگی را فراهم کنند.

پیام مهدی کروبی از حصر خانگی، برای کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 283580
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی کروبی ، دبیرکل حزب اعتماد ملی ، در پیامی از محل حصر خانگی ، با ابراز همدردی با سیل‌زدگان، از مردم و همچنین اعضای حزب اعتماد ملی خواست که با همدلی و تلاشى فراگیر زمینه بازگشت آسیب‌دیدگان به روال عادی زندگی را فراهم کنند.

متن کامل پیام مهدی کروبی به این شرح است:

«بسمه تعالى

حدت وشدت نزولات آسمانی و بی‌تدبیری‌های انسانی طی سالیان دراز این برکت الهی را به بلایی مبدل کرد که آسیب‌های مادی و معنوی فراوانی را به کشور از شمال تا جنوب رسانیده است. در ایام نوروز شاهد رنج و گرفتارى مردم عزیزمان در چند استان سیل‌زده بودیم. بنا بر گزارش‌ها میزان آسیب و تخریب در دو استان لرستان و خوزستان بسیار سنگین بوده است. بدیهی است رسیدگی وامداد‌رسانی در سطح گسترده به تنهایی از عهده نهاد دولت خارج بوده و نیازمند همبستگی ملی مثل دوران دفاع مقدس است.

حسب وظیفه انسانی و ملی از همه مردم عزیزمان مى‌خواهم در جهت حمایت‌های مادی و معنوی از آسیب‌دیدگان، آستین‌ها را بالا زده و به هر صورت که امکان زدودن آلام از روح و روان آسیب‌دیدگان را دارند به حمایت‌های مادی و معنوی خود اقدام کنند.

اینجانب مراتب همدردى و تسلیت خود را با آسیب دیدگان حوادث اخیر و آندسته از هموطنان که عزیزان خود را در استان‌هاى سیل زده لرستان، خوزستان، گلستان و فارس از دست داده‌اند، اعلام مى‌کنم و از همه آحاد ملت مى‌خواهم با همدلی و تلاشى فراگیر زمینه بازگشت آسیب‌دیدگان به روال عادی زندگی را هر چه سریعتر فراهم کنند.

تمام اعضای حزب اعتماد ملی موظفند تمام تلاش خود را در راستای کمک به آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر معطوف دارند و در این راه از هیچ کوششی کوتاهی نکنند، و به‌صورت هفتگی گزارش فعالیت استان ذی‌ربط را به شورای مرکزی حزب ارائه کنند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها