کد خبر: 283640
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۵:۲۰:۵۵
| |

سندرز:

اظهارنامه مالیاتی‌ام را منتشر می‌کنم

سناتور دموکرات و نامزد انتخابات آتی آمریکا اعلام کرد اظهارنامه مالیاتی 10 ساله خود را تا چند روز آینده منتشر می‌کند.

اظهارنامه مالیاتی‌ام را منتشر می‌کنم
کد خبر: 283640
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۵:۲۰:۵۵

اعتمادآنلاین| «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام کرد اظهارنامه مالیاتی 10 سال گذشته‌اش را تا روز دوشنبه 15 آوریل منتشر خواهد کرد. 15 آوریل در آمریکا «روز مالیات» نامگذاری شده است.

وی در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد: در آینده‌ای نزدیک، پیش از 15 آوریل اظهارنامه مالیاتی‌ام را منتشر می‌کنم. امیدوارم که دونالد ترامپ هم این کار را انجام دهد. من اظهارنامه مالیاتی 10 ساله را منتشر می‌کنم و امیدوارم که در آن روز ترامپ هم همین کار را بکند.

سندرز از آغاز ورود به رقابت‌های انتخاباتی 2020 آمریکا همچنان برای انتشار اظهارنامه مالیاتی‌اش تحت فشار و انتقاد‌های گسترده‌ای قرار گرفته بود. وی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا هم زمانی که با هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات دیگر انتخابات رقابت می‌کرد، به دلیل منتشر نکردن اظهارنامه مالیاتی‌اش مورد انتقاد‌های گسترده‌ای قرار گرفت.

تاکنون فقط تعداد اندکی از نامزد‌های حزب دموکرات انتخابات 2020 اظهارنامه‌های مالیاتی خود را منتشر کرده‌اند.

برنی سندرز پیش از این هم دونالد ترامپ را برای انتشار اظهارنامه مالیاتی‌اش تحت فشار قرار داده بود. رئیس جمهور آمریکا در رقابت‌های انتخاباتی 2016 با منتشر نکردن اظهارنامه مالیاتی خود سنت شکنی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها