کد خبر: 283666
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

پیام کروبی برای سیل‌زدگان و جلسه ویژه سپاهیان با ظریف

امروز در شرایطی که همچنان سیل در برخی از شهرهای کشور ادامه دارد، مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتمادملی طی پیامی از حصر خانگی خود ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان خواستار رسیدگی به وضعیت آنان شد.

پیام کروبی برای سیل‌زدگان و جلسه ویژه سپاهیان با ظریف
کد خبر: 283666
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: تروریستی نامیدن سپاه از جانب دولت ترامپ طی روزهای اخیر واکنش‌هایی را به همراه داشته است. از جلسه ویژه وزیر امورخارجه با فرماندهان سپاه گرفته تا طرح فرضیه‌ای مبنی بر احتمال ایجاد درگیری نظامی بین ایران و آمریکا که حسام‌الدین آشنا در این موضوع ترامپ را مقصر اصلی برشمرده است. فارغ از این ماجرا نیز در شرایطی که همچنان سیل در برخی از شهرهای کشور ادامه دارد، مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتمادملی طی پیامی از حصر خانگی خود ضمن ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان خواستار رسیدگی به وضعیت آنان شد.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از کشف و توقیف بزرگترین قاچاق سوخت کشور به میزان 12 هزار لیتر در یک کشتی 10 هزار تنی در تنگه هرمز حین خروج از مرز‌های آبی خبر داد.

مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتمادملی طی پیامی از محل حصر خانگی خود ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان از مردم و همچنین اعضای حزب اعتماد ملی خواست که با همدلی و تلاشى فراگیر زمینه بازگشت آسیب‌دیدگان به روال عادی زندگی را فراهم کنند.

حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهوری با اشاره به احتمال برخورد نظامی بین ایران و آمریکا بعد از بیانیه اخیر کاخ سفید، ترامپ را مقصر اصلی این اتفاقات دانست.

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس بیانیه اخیر کاخ سفید علیه سپاه را عاملی برای تقویت جریان مخالف علیه پالرمو و FATF در داخل ایران برشمرد و خواستار این شد تا موضوعات در نظر تصمیم‌گیران از یکدگیر مجزا دیده شوند.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در روایتی از جلسه اخیر مسئولان با رهبر انقلاب درباره سیلاب‌های فروردین ماه گفته که «اصل برگزاری این جلسه برای این بود که رهبر انقلاب این نکته را به مسئولین یادآور شوند که می‌بایست همه در هر جایگاه و در هر پست و مقامی که هستند این وظیفه‌ی خطیر و سنگین را به‌درستی ادا کنند».

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام متهمان پرونده پتروشیمی امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه امروز با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کرد. سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفته که «گوشت نیروهای نظامی امریکا در منطقه زیر دندان ماست و آنها خودشان هم می‌دانند که جرات اقدام نظامی علیه ایران را ندارند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها