کد خبر: 283673
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از تشدید برخورد با دست‌فروشان و متکدیان در مترو تا تکذیب استفاده سارقان از طلایاب

تشدید برخورد با دست‌فروشان و متکدیان ایستگاه‌ها و قطارهای مترو، تکذیب استفاده سارقان از طلایاب و فلزیاب، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اردیبهشت‌ماه 98 و ... از مهمترین خبرهای خبرهای اجتماعی 21 فروردین‌ماه است.

از تشدید برخورد با دست‌فروشان و متکدیان در مترو تا تکذیب استفاده سارقان از طلایاب
کد خبر: 283673
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ برخورد با دست‌فروشان مترو تشدید می‌شود؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از تشدید برخورد با دست‌فروشان و متکدیان ایستگاه‌ها و قطارهای مترو خبر داد و گفت: در صورت همکاری مسافران قطعا این مساله نتایج بسیار موثری را به همراه خواهد داشت.

آیا سارقان از طلایاب استفاده می کنند؟؛ سردار ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در رابطه با اینکه آیا سارقین در سال 97 از طلایاب و حتی فلزیاب استفاده کرده‌اند، گفت: در سال 97 هیچ سارقی از طلایاب برای سرقت استفاده نکرده و حتی یک مورد هم نداشتیم که طلایاب جزو اموال کشف‌شده از آن‌ها باشد.

آغاز همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه؛ محمد حسن‌زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: می‌دانم که مردم زیر فشارهای اقتصادی قرار دارند، امیدوارم این امر به ماه‌های دیگر موکول نشود.

انتقاد تندگویان به طرح مشوق‌های مالی برای ازدواج دختران زیر18 سال/ افزایش مشوق‌های مالی ممکن است ازدواج را تبدیل به یک معامله کند؛ محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به تبدیل شدن ازدواج به یک «معامله» به دنبال افزایش مشوق‌های مالی برای دختران زیر 18 سال و پسران زیر 24 سال هشدار داد و گفت: با هدیه دادن به زوج‌های جوان هیچ مشکلی برطرف نمی‌شود، چرا که مهمترین مشکل ازدواج جوانان اشتغال و مسکن است.

نتایج اولیه کنکور دکتری 98 در هفته آینده اعلام می‌شود؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 هفته آینده منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها