جلال جلالی‌زاده:

مردم و مسئولان باید در هماهنگی و همدلی به دنبال حل مشکلات کشور باشند

یک فعال سیاسی با اشاره به اینکه برقراری هماهنگی بیشتر مردم و مسئولان برای حل مشکلات و ایجاد توازن در ابعاد مختلف توسعه از ضروریات در حال حاضر کشور است، گفت: رونق تولید بدون همفکری و هماهنگی تمام اقشار جامعه محقق نمی‌شود.

مردم و مسئولان باید در هماهنگی و همدلی به دنبال حل مشکلات کشور باشند
کد خبر: 283689
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۰۸:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال جلالی‌زاده، با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات اقتصادی و باز کردن فضای سیاسی و اجتماعی کشور به عنوان مهم‌ترین مسائل سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به تهدیدات آمریکا، مردم و مسئولان باید در هماهنگی و همدلی به دنبال حل مشکلات کشور باشند. بدون همراهی، همکاری و همفکری مردم و مسئولان مشکلات حل نخواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: مسئولان در همه قوا و نهادها باید ضمن تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و تحقق مطالبات مردم، فضای کشور را برای رشد و توسعه بیشتر و متوازن فراهم کنند. البته حل مشکلات به مشارکت مردم هم نیاز دارد. اگر تنگ‌نظری‌ها کنار گذاشته شده و از همکاری مردم استقبال شود، مردم احساس خواهند کرد که آنها هم در سازندگی کشور مشارکت دارند. دشمنان نیز احساس می‌کنند که با توجه به هماهنگی و همدلی میان مردم و مسئولان، نمی‌توانند به کشور ما آسیبی وارد کنند.

این فعال سیاسی در ادامه تاکید کرد: رونق تولید که شعار امسال است بدون همفکری و هماهنگی تمام اقشار جامعه محقق نمی‌شود. باید برای دستیابی به این هدف کارفرمایان، سرمایه‌داران، کارگران، سیاستمداران و اقتصاددانان هماهنگ و همفکر باشند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات نماد مشارکت مردم و سهیم شدن آنها در قدرت است، بیان کرد: در صورت وجود تنگ‌نظری و سخت‌گیری در نظارت استصوابی هم نیروهای فعال و کارآمد از صحنه سیاسی و اجتماعی کشور کنار می‌روند و هم ممکن است میزان مشارکت کم شود و از این جهت به کشور خسارت وارد شود بنابراین ضروری است که زمینه مشارکت حداکثری مردم و نخبگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه برگزار می‌شود، فراهم شود.

جلالی‌زاده در پایان گفت: سال جدید با مشکلات ناشی از وقوع سیل همراه شد و خسارات زیادی را به دنبال داشت بنابراین ضروری است که با هماهنگی‌های بیشتر میان نهادهای امدادرسان و همچنین جلب مشارکت مردمی، خسارات وارده سریع‌تر جبران شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها