کد خبر: 283745
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۱۰:۵۲:۲۵
| |

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ترکیه مطرح کرد؛

توافق تهران، آنکارا و مسکو در بازگشت سوریه به صحنه جهانی

«ولکان بوزکر»، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ترکیه در یک سخنرانی با حضور نمایندگان روسیه، ترکیه و ایران در مسکو با اشاره به اتحاد سه کشور در بزنگاه‌های مهم مانند مقابله با داعش گفت: محور اصلی مذاکرات ما احترام و حفظ تمامیت ارضی سوریه و بازگشت این کشور به صحنه جهانی بود خوشبختانه هر سه کشور در این موضوع توافق داشتند.

توافق تهران، آنکارا و مسکو در بازگشت سوریه به صحنه جهانی
کد خبر: 283745
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۱۰:۵۲:۲۵

اعتمادآنلاین| رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ترکیه بر حفظ تمامیت ارضی سوریه، تاکید کرد و گفت: با پایان ترور در سوریه، شهروندان این کشور که به ترکیه، لبنان و اردن مهاجرت کرده‌اند با امنیت تمام به کشور خود خواهند بازگشت.

به گزارش آناتولی، «ولکان بوزکر»، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ترکیه در یک سخنرانی با حضور نمایندگان روسیه، ترکیه و ایران در مسکو با اشاره به اتحاد سه کشور در بزنگاه‌های مهم مانند مقابله با داعش گفت: محور اصلی مذاکرات ما احترام و حفظ تمامیت ارضی سوریه و بازگشت این کشور به صحنه جهانی بود خوشبختانه هر سه کشور در این موضوع توافق داشتند.

بوزکر افزود: با پایان ترور در سوریه، شهروندان این کشور که به ترکیه، لبنان و اردن مهاجرت کرده‌اند با امنیت تمام به کشور خود خواهند بازگشت.

این مقام کشور ترکیه هم‌چنین با دعوت از سایر کشورها برای شرکت در چنینی نشست‌هایی گفت: اگر کشورهای دیگر تمایل به شرکت در چنین نشست‌هایی داشته باشند، ما استقبال می‌کنیم، چرا که چنین نشست‌هایی روند بازگشت پناهجویان به کشور سوریه را سرعت می‌بخشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها